Wednesday, July 21, 2010

Δεδομένου ότι Facebook οι αργαλειοί, φραγμός Meebo παίρνουν μια μεγάλη ώθηση ταχύτητας, μοιράζεται τους ισχυρούς αριθμούς αύξησης

Στους περισσότερους ανθρώπους, η σε απευθείας σύνδεση υπηρεσία Meebo συνομιλίας είναι η πιό γνωστόη για το πολυπρωτόκολλό της webchat, αλλά για κατά τη διάρκεια ενός έτους τώρα η αρχική εστίασή της είναι ο φραγμός Meebo - μια επίμονη ράβδος εργαλείων που οι ιστοχώροι τρίτων μπορούν να ενσωματώσουν στις σελίδες τους για να διευκολύνουν τη διανομή μέσω των υπηρεσιών όπως Facebook, το πειραχτήρι, και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Εκείνος ο φραγμός φθάνει τώρα σε σχεδόν 150 εκατομμύριο ανθρώπους το μήνα μέσω των δωδεκάδων των μεγάλων ολοκληρώσεων τρίτων. Την προηγούμενη εβδομάδα CEO Seth Sternberg που ταλαντεύεται από TechCrunch την έδρα για να συζητήσει την παρούσα κατάσταση του φραγμού, και πώς μετατρέπει μια ενιαία μονάδα αγγελιών σε κάποιο σοβαρό εισόδημα. Διαρκούμε κάναμε μια βαθιά κατάδυση στην πρόοδο του φραγμού Meebo το Δεκέμβριο, όταν την παρουσίασαν οι αριθμοί Quantcast που φθάνει σε σχεδόν 100 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες στις περιοχές συνεργατών Meebo. Εκείνος ο αριθμός σε Quantcast είναι τώρα μέχρι σχεδόν 150 εκατομμύρια, και από τον Αύγουστο, comScore λέει ότι Meebo uniques είναι επάνω σχεδόν 300%. Από την άποψη της λειτουργίας ο φραγμός Meebo δεν έχει αλλάξει πολύ δεδομένου ότι μίλησα στο τέλος σε Sternberg, αλλά το χρηματικό ποσό που τραβά μέσα βεβαίως έχει: Το Sternberg λέει ότι ο φραγμός κάνει 4x το έτος αύξησης εισοδήματος κατά τη διάρκεια του έτους, και ότι το εισόδημα είναι 4x αμέσως τι ήταν τον Ιανουάριο. Με άλλα λόγια, τα πράγματα παίρνουν γρήγορα (αν και αξίζει ότι Meebo μειώθηκε να μοιραστεί οποιουσδήποτε συγκεκριμένους αριθμούς εισοδήματος).

No comments: