Wednesday, April 21, 2010

Η επιχείρηση Longines ρολογιών ανοίγει το πρώτο σε απευθείας σύνδεση κατάστημά τους

Ο κόσμος των λεπτών ρολογιών είναι μια νυχτωμένη θέση. Το παράξενο κρεμώ-UPS που μεταμφιέζει ως παράδοση είναι ο κανόνας και ιστορικά οι επιχειρήσεις ρολογιών έχουν εξετάσει κάθε νέα βελτίωση στην επιχείρησή τους με το τρόμο. Εξετάστε τη μετακίνηση χαλαζία, παραδείγματος χάριν. Η Texas Instruments πλησίασε διάφορες ελβετικές επιχειρήσεις όταν δημιούργησαν αρχικά το μικρογραφημένο ρολόι χαλαζία αλλά κανένας δεν το θέλησε - ήταν κάτω από τις. Η Κίνα και η Ιαπωνία, εντούτοις, αγόρασαν τις μετακινήσεις από το φορτίο αμαξιού και έφαγαν παλαιό horology το μεσημεριανό γεύμα. Για χρόνια, οι επιχειρήσεις ρολογιών έχουν επιτρέψει μόνο στα εμπορεύματά τους για να πωληθούν μέσω των εξουσιοδοτημένων εμπόρων. Αυτό σήμανε ότι έπρεπε να πάτε σε ένα κατάστημα frou-frou, να πάρετε μιλημένοι κάτω από έναν snooty πωλητή, και να πληρώσετε έπειτα λιανικώς για ένα ρολόι που άξιζε, από την άποψη των μερών και των υλικών, για τη μισή από την τιμή αυτοκόλλητων ετικεττών του. Αρκετά συμπαθητική απάτη, huh; Το Διαδίκτυο ήρθε εμπρός και εκείνοι οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι που χτυπήθηκαν σε μια συμπαθητική απάτη. «Θα πωλούσαν» τα ρολόγια τους στους πραγματικούς ανθρώπους - shills, συνήθως - και εκείνοι οι πραγματικοί άνθρωποι θα τους μεταπωλούσαν on-line. Swatch η ομάδα, παραδείγματος χάριν, παλεύει αυτήν την περίοδο αυτήν την γκρίζα αγορά στο ανώτατο δικαστήριο. Εντούτοις, ένα άλλο μέρος της Swatch ομάδας, Longines, παίρνει στο Διαδίκτυο όπως μια πάπια στην πάπια σάλτσα και αυτό είναι εκπληκτικά σημαντικό επειδή ανοίγει έναν τομέα $35 δισεκατομμυρίων της οικονομίας σε μια εξ ολοκλήρου καινούργια αγορά.

No comments: