Sunday, May 2, 2010
Μέσα στο βραχίονα ξεκινήματος διαφήμισης της Βραζιλίας
Επέστρεψα ακριβώς από μερικές εβδομάδες στη Βραζιλία. Ήταν ένα από τα τελευταία ερευνητικά ταξίδια μου για το επερχόμενο βιβλίο μου στο επιχειρηματικό πνεύμα στις ανερχόμενες αγορές. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου ταξιδιού μου στη χώρα, έγραψα για την υπεροχή των πολυεθνικών και της καινοτομίας χρηματοδότησης διημένος στο Σάο Πάολο και πρότεινα ότι θα μπορούσε να είναι μια πλήμνη για τη μελλοντική οικονομική καινοτομία. Μια άλλη μεγάλη κατηγορία που πήδηξε έξω σε με σε αυτό το ταξίδι: Διαφήμιση. Οι περισσότερες μεγάλες διαφημιστικές επιχειρήσεις έχουν ένα δημιουργικό γραφείο στη Βραζιλία για έναν λόγο: Βραζιλιάνοι είναι ακριβώς καλοί στη διαφήμιση.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment