Thursday, June 24, 2010

comScore: Το YouTube φθάνει στο μέγιστο σημείο 14.6 δισεκατομμύριο βίντεο που αντιμετωπίζονται το Μάιο

U.S. comScore το βίντεο metrix stats είναι έξω σήμερα, με τον αριθμό τηλεοπτικών θεατών που αναπηδούν το μήνα Μαΐου. Σύμφωνα με την επιχείρηση μετρικών Ιστού, 183 εκατομμύριο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΙ χρήστες του Ίντερνετ πρόσεξαν το σε απευθείας σύνδεση βίντεο κατά τη διάρκεια του μήνα έναντι 178 εκατομμυρίων τον Απρίλιο. Εκθέσεις ComScore που το viewership αρχείων πριονιών YouTube το Μάιο με ένα μέγιστο σημείο 14.6 δισεκατομμύριο βίντεο είδε και ξεπερνώντας το κατώτατο όριο 100 βίντεο ανά θεατή για πρώτη φορά. Η έκθεση επίσης έδειξε ότι 144.1 εκατομμύριο θεατές πρόσεξαν 14.6 δισεκατομμύριο βίντεο στο YouTube.com (που επιλύει σε 101.2 βίντεο ανά θεατή). Το Μάιο, οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΙ χρήστες του Ίντερνετ πρόσεξαν σχεδόν 34 δισεκατομμύριο βίντεο, με τις περιοχές Google που παίρνουν το κορυφαίο σημείο με 14.6 δισεκατομμύριο βίντεο, που αντιπροσωπεύουν 43.1 τοις εκατό όλων των βίντεο που αντιμετωπίσθηκαν on-line. Το ComScore λέει ότι YouTube αποτέλεσε τη μεγάλη πλειοψηφία των βίντεο που αντιμετωπίσθηκαν στην ιδιοκτησία. Το Hulu προήλθε σε δεύτερα με 1.2 δισεκατομμύριο βίντεο, ή 3.5 τοις εκατό όλων των σε απευθείας σύνδεση βίντεο που αντιμετωπίσθηκαν, μια μικρή αύξηση από τον Απρίλιο. Οι περιοχές της Microsoft ταξινόμησαν το τρίτο με 642 εκατομμύρια (1.9 τοις εκατό), που ακολουθήθηκαν από Vevo με 430 εκατομμύρια (1.3 τοις εκατό) και Viacom ψηφιακό με 347 εκατομμύρια (1.0 τοις εκατό).

No comments: