Sunday, August 1, 2010
Το δίκτυο δελτίων: Όλα εσείς πρέπει να ξέρουν για το καυτότερο επιχειρησιακό πρότυπο του Ιστού
Λόγω του πολλαπλασιασμού των περιοχών διαπραγματεύσεων όπως Groupon και Livingsocial, είναι αυτήν την περίοδο το καυτότερο νέο πράγμα στο διαδίκτυο. Στο χθεσινό κοινωνικό νόμισμα CrunchUp, το εδρεύον δελτίο TechCrunch το CEO και που η ειδική Heather Harde κάθισε με τις ειδήσεις Αμερική εμπορικός VP Ginny Byrnes για να διανείμει τις couponing συμβουλές στα ξεκινήματα, τείνουν να προσεγγίσουν το πρόβλημα από μια τεχνική προοπτική.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment