Sunday, August 1, 2010
Πώς να πάρει την προσοχή μας, μια περιπτωσιολογική μελέτη
Πολλοί μια θέση έχουν έρθει πριν από αυτήν στη πρόσθετη περιπέτεια που ρίχνει TechCrunch. Και ενώ οι περισσότεροι από τους συγγραφείς μας έχουν τις προσωπικές προτιμήσεις τους (παρακαλώ μην καλέστε το κύτταρό μου πριν από 7 π.μ. εκτός αν είστε Google, και αγοράζετε το πειραχτήρι. Και έχετε κάνει το πρόγευμα στο κρεβάτι.) εκεί είστε σίγουρα ένας σωστός και λανθασμένος τρόπος στο μεταλλικό θόρυβο tips@techcrunch εάν είστε ένα ξεκίνημα απελπισμένο για την κάλυψη. Το ακόλουθο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ευτυχώς αρμόζω στην προηγούμενη κατηγορία.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment