Monday, August 2, 2010
EarlyBird του πειραχτηριού είναι ακριβώς μια έναρξη. Έπειτα: Διαπραγματεύσεις οικοδόμησης στις σε πραγματικό χρόνο συνομιλίες
Όταν το πειραχτήρι αρχικά στον κόσμο του εμπορίου με EarlyBird. Χασμουρέθηκα. Εισιτήρια δύο-για-ένα στο «μαθητευόμενο του μάγου;» Πέρασμα. 32 " Vizio HDTV από το στόχο για $349.99; Αγόρι OH! Εκτός από τώρα είναι στην πώληση για $359.99, μια παραπαίουσα διαφορά $10. Εξοργισμένος στεναγμός. Αυτός δεν είναι αρκετά ακόμα και να αγοράσει ένα εισιτήριο για να δει την πιό πρόσφατη πτώση του Nicolas Cage στο τοπικό θέατρό μου. Αν και οι διαπραγματεύσεις έχουν βελτιωθεί (ο ειδικότερα, 20% έκπτωση JetBlue που οδήγησε σε 1.000 πωλήσεις εισιτηρίων μέσα στις πρώτες 10 ώρες) εγώ ήταν γενικά. Εντούτοις, παίρνω το συναίσθημα που είναι έτοιμο να αλλάξει, ως γανωτές πειραχτηριών με τον τύπο διαπραγμάτευσής του. Είναι ασαφές ακριβώς πώς η στρατηγική εμπορίου του πειραχτηριού θα εξελιχθεί αλλά εάν ο διευθυντής παραγωγής Shiva Rajaraman είναι σωστός, EarlyBird θα καθορίσει μια νέα κατηγορία στις κοινωνικές διαπραγματεύσεις: προσφορές βασισμένες στη σε πραγματικό χρόνο συνομιλία. Το Rajaraman προβλέπει ένα σύστημα που θα ακολουθήσει τις τάσεις επιχείρησης και τομέα για τους διαφημιστικούς συνεργάτες. Οι συνεργάτες θα μπορούσαν έπειτα να εργαστούν με το πειραχτήρι για να επεκτείνουν γρήγορα τις διαπραγματεύσεις που βασίστηκαν γύρω από τις τείνοντας συνομιλίες και την αναδυόμενη απαίτηση. Εφ' όσον δεν προκαλεί αυτό ένα τσουνάμι των αγαθών του Justin Bieber-related, είμαι μέσα. Δείτε το βίντεο με Rajaraman μπροστά.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment