Tuesday, August 24, 2010

Ο αναπόφευκτος Μάρτιος της προόδου: Το Facebook σύντομα θα έχει περισσότερους επισκέπτες από το Yahoo

Το Yahoo σκέφτεται το ως επιχείρηση μέσων αυτές τις μέρες. (Οριστικοποίησε την παράδοση των αποτελεσμάτων αναζήτησής του στις ΗΠΑ σε Bing σήμερα). Αλλά οι επιχειρήσεις μέσων μετριούνται από το μέγεθος του ακροατηρίου τους και εάν εκείνο το ακροατήριο αυξάνεται ή όχι. Το Yahoo διατάζει ακόμα το τρίτο μεγαλύτερο ακροατήριο στο διαδίκτυο μετά από τις περιοχές Google και της Microsoft, με 622 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες παγκοσμίως τον Ιούλιο. Αλλά εάν οι σύγχρονες τάσεις συνεχιστούν, από το τέλος του χρόνου θα χάσει εκείνο το σημείο σε Facebook, το οποίο προσέλκυσε 572 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες τον Ιούλιο (δείτε comScore το διάγραμμα ανωτέρω). Σημειώστε ότι αυτοί είναι επισκέπτες, και όχι απαραιτήτως ενεργά μέλη, τα οποία Facebook λέει ακριβώς περασμένος το σημάδι 500 εκατομμυρίων τον Ιούλιο. Το χάσμα μεταξύ του Yahoo και Facebook είναι μόνο 50 εκατομμύριο επισκέπτες, το οποίο έχει στενεψει αρκετά από το τέλος του 2009, όταν το χάσμα ήταν 125 εκατομμύρια. Τον Ιούλιο, Facebook κέρδισε 20 εκατομμύριο επισκέπτες από το μήνα πριν από, ενώ το Yahoo έμεινε απολύτως επίπεδο. Μοιάζει με κανέναν εγκαταλείπει Facebook πέρα από τη μυστικότητα ή οποιαδήποτε άλλαδήποτε ζητήματα. Ακόμη και με τις στάσεις και τις ενάρξεις, Facebook πρέπει να περάσει το Yahoo μέσα σε τρεις ή τέσσερις μήνες εκτός αν το Yahoo αρχίζει πάλι.

No comments: