Wednesday, September 1, 2010

Ο φύλακας βρετανικών αγγελιών θα αστυνομεύσει τώρα τις κοινωνικές περιοχές, με μικρά μετρητά Google

On-line να εμπορευτεί είναι τώρα έτσι επικρατούσα τάση και τόσο επικρατόν που η αρχή ΒΡΕΤΑΝΙΚΩΝ διαφημιστική προτύπων (ASA) έχει τελικά - μετά από περίπου 15 έτη - που αποφασίζονται για να περπατήσουν μέσα και να αρχίσουν τη on-line διαφήμιση στους ίδιους κανονισμούς με τις αγγελίες που εμφανίζονται TV, στις εφημερίδες ή άλλα μέσα. Οι νέοι κανόνες θα στοχεύσουν στις αγγελίες που πωλούν τα προϊόντα. Αλλά τα καλά νέα είναι αυτοί θα ρυθμίσουν επίσης τις αγγελίες στις κοινωνικές υπηρεσίες μέσων. Αυτό φυσικά επίσης θα σημάνει ότι οι δηαφημιστές μπορεί να πρέπει να αστυνομεύσουν τι οι πελάτες γράφουν στις σελίδες Facebook τους. Οι κανόνες θα καλύψουν ακόμη και τα βίντεο YouTube όπου οι απλοί άνθρωποι καλούνται να ασκήσουν σωματεμπορία ένα προϊόν. Καλή τύχη με την καταδίωξη εκείνης της μιας.

No comments: