Friday, September 24, 2010

Θα μπορούσε να υπάρξει μια καλύτερη διαφήμιση για το iPad;

Η Apple, καμία αμφιβολία, έχει μια ιστορία της δημιουργίας των αντιπροσώπων που αντηχούν με τους καταναλωτές. Και με τις πρόσφατες αγγελίες Facetime, η Apple το έχει πάρει ένα βήμα περαιτέρω, που απευθύνεται στην ανθρώπινη συγκίνηση. Αλλά ειλικρινά, μερικές φορές οι καλύτεροι αντιπρόσωποι δεν παράγονται από μια αντιπροσωπεία μεγάλος-ονόματος ή έναν διάσημο διευθυντή. Ο αναγνώστης Paul Sanduleac TechCrunch μας έστειλε αυτό το βίντεο του τέσσερις-έτος-παλαιού αδελφού του χρησιμοποιώντας ένα iPad. Δεν είναι τίποτα απότομα εντυπωσιακού. Όχι μόνο είναι το μικρό παιδί ικανό στο ισχυρό κτύπημα στη συσκευή, αλλά έχει δέσει το παιχνίδι διάφορο με ταινία με τα apps, συμπεριλαμβανομένου ενός πληκτρολογίου app και μερικών παιχνιδιών. Μπορείτε να δείτε αυτός έχετε το χρόνο της ζωής του, επίσης αλληλεπιδρώντας με το περιεχόμενο και τα αλφάβητα και τα χρώματα εκμάθησης επίσης.

No comments: