Wednesday, November 17, 2010

PlayNice.ly οι έξοδοι βήτα, θέλουν να κάνουν τη διασκέδαση καταδίωξης ζωύφιου

Το αντιμετωπίστε, η καταδίωξη ζωύφιου είναι μια μικροδουλειά. Είναι κατά πολύ η λιγότερη προκλητική πλευρά της ανάπτυξης λογισμικού και, ειλικρινά, πολλά από τα εργαλεία διαθέσιμα για να χειριστούν τη διαδικασία απεικονίζουν αυτό. Αυτό είναι κάτι που τα Λονδίνο-βασισμένα εργαστήρια PlayNicely ξεκινήματος προσπαθούν να αλλάξουν με την πρώτη προσφορά του, PlayNice.ly, ένας βασισμένος στο WEB ιχνηλάτης ζωύφιου που εστιάζει στην ταχύτητα, UX και, καλά, τη διασκέδαση. Ναι, διαβάζετε αυτόν σωστά. Το PlayNicely προσπαθεί να κάνει πραγματικά τη διασκέδαση καταδίωξης ζωύφιου. Κάνει αυτό εν μέρει με την προσθήκη των μετρικών τυχερού παιχνιδιού μέσω των διακριτικών τετραγωνικός-ύφους, τα οποία τόσο κολπατζίδικος όσο εκείνοι οι ήχοι, εσωτερικό ζωύφιο Flickr που ακολουθούν app κάνουν ήδη αυτό. Έτσι ίσως ήταν αναπόφευκτο ότι α δημόσια - η διαθέσιμη προσφορά θα έκανε κάτι παρόμοιο, και PlayNice.ly ακριβώς να είναι το πρώτο. Με αυτό το στόχο, οι βήτα ελεγκτές θα έχουν πάρει ήδη το διακριτικό «πρόωρο Adopter», ενώ 20 ζωύφια που καθαρίζονται ξεκλειδώνουν το διακριτικό «Squasher» και ούτω καθεξής. (Και για να σκεφτεί τον ομο-ιδρυτή εργαστηρίων PlayNicely Basheera Khan, μια προηγούμενοι απόφοιτοι κολλεγίου TechCrunch Ευρώπη, μας άφησε για να συμπιέσει τα ζωύφια. Παίρνει όλα τα είδη.)

No comments: