Monday, May 31, 2010

NSFW: Μην απασχολήστε ποτέ το Bollocks - γιατί η Carol Bartz δεν μπορεί να πει τι το Yahoo είναι τώρα

Είναι η Κυριακή απόγευμα στο Σαν Φρανσίσκο, και ενώ οι αμερικανικοί φίλοι μου είναι έξω στον ήλιο, τον εορτασμό κάποιων διακοπών ή άλλης - είναι αυτή ημέρα μνήμης ή Εργατική Ημέρα ή ημέρα αξόνων; - Είμαι περιορισμένου στο δωμάτιο ξενοδοχείου μου, η λήξη τελικού εκδίδει του χειρογράφου βιβλίων μου. Συγκεκριμένα εκδίδω ένα κεφάλαιο που αρχίζει με με που ρίχνομαι από τη Starbucks στο Σικάγο για την όρκιση στο κινητό τηλέφωνο μου. Ήταν ένα παράξενο - μη unhilarious - επεισόδιο, και ένα που με ανάγκασαν για να εξετάσουν την αντιπαραβαλλόμενη αμερικανική και βρετανική στάση απέναντι στην ανοσιότητα… «Η έννοια των καταλληλοτήτων `είναι πραγματικότερη σε Αμερικανούς από είναι σε Βρετανούς, παρά μας που είμαστε αυτή που είναι υποτιθέμενη για να είναι αποπνικτική και επίσημη. Το έχω παρατηρήσει πολύς με την όρκιση: ενώ Βρετανοί και των δύο γενών θα είναι αρκετά ευτυχείς, μεταξύ των φίλων, να χρησιμοποιήσουν τη λέξη `fuck - ως ρήμα, ουσιαστικό και επίθετο ή επίρρημα - ένας εκπληκτικός αριθμός Αμερικανών blanche στην ιδέα. Μάλλον θα μιλούσαν για `ρίχνοντας το Φ bomb σαν τέσσερις επιστολές ήταν σε θέση το Ναγκασάκι.» Και έτσι ήταν αυτή η προηγούμενη εβδομάδα σε TechCrunch αναστατώνει πότε η Carol Bartz του Yahoo είπε τώρα-ανήθικα στο Mike Arrington «στο fuck από». Η παρατήρηση ήταν σαφώς κάτι Bartz είχε προετοιμαστεί εκ των προτέρων, και σε μια βρετανική διάσκεψη θα ήταν περίπου τόσο ξεχωριστή όσο ένας ομιλητής που φορά τα τζιν παρά ένα κοστούμι. Αλλά στην Αμερική η ιδέα ότι ένα CEO - ένα θηλυκό CEO όχι λιγότερο από - να προσφύγει στην αποκρουστική γλώσσα κωμωδίας είναι ειδήσεις τίτλων. Κυριολεκτικά.

No comments: