Saturday, October 23, 2010

Στην πάλη ενάντια της Apple iAds, Google παίζει την κάρτα διαγώνιος-πλατφορμών

Ενώ υπάρχουν πολλοί φορείς στην κινητή αγορά διαφήμισης, υπάρχει αναμφισβήτητα που είναι εκεί ένας ανταγωνισμός μεταξύ του δικτύου AdMob αγγελιών Google και της νέας εισβολής της Apple στις κινητές αγγελίες, iAd. Μερικοί λένε ότι iAd παίρνει μερικών από το μερίδιο AdMob στην κινητή αγορά αγγελιών χάρι στην καλύτερη απόδοση. Ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους iAd στην απαιτημένη επιτυχία είναι ότι το σχήμα αναπτύχθηκε από την επιχείρηση που κάνει πραγματικά και τη συσκευή και το OS και παρέχει μια εμπειρία δέσμευσης. Η ίδια θεωρία είναι πιθανώς τι έχει κάνει το ΠΛΑΙΣΙΟ να εισαγάγει τους κινητούς πολέμους αγγελιών, προωθώντας πρόσφατα μια κινητή πλατφόρμα αγγελιών για τα τηλέφωνα βατόμουρων. Αλλά AdMob υποστηρίζει ότι η πλατφόρμα της είναι ακόμα ελκυστική στους δηαφημιστές επειδή επιτρέπει στα εμπορικά σήματα για να φθάσει στους καταναλωτές σε πολλές διαφορετικές κινητές πλατφόρμες με τα παρόμοια σχήματα αγγελιών δέσμευσης, ενώ τα προγράμματα όπως iAd περιορίζουν τους δηαφημιστές σε μια συσκευή. OH, και υπάρχει το ελάχιστο η αγγελία που $1 εκατομμυρίων αγοράζει τη Apple απαιτεί σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες να εξυπηρετήσει τις αγγελίες μέσω του δικτύου της. Φυσικά, δεν είναι εκπληκτικό ότι AdMob ωθεί το δίκτυο πολυ-πλατφορμών του ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του το άνοιγμα του δικτύου Google είναι το διακριτικό τιμής του. Αλλά μερικοί γνωστοί δηαφημιστές επιλέγουν πραγματικά AdMob λόγω της υποστήριξης πολυ-πλατφορμών του για πολλές συσκευές, ειδικά με τη δυνατότητα να στοχευθεί και το iPhone και οι αρρενωποί χρήστες (που είναι σταθερά αυξανόμενος πληθυσμός).

No comments: