Sunday, October 31, 2010

NSFW: Το Yep, Montblanc σκότωσε το MacBook Pro μου σήμερα

Τελευταία Τετάρτη, πήρα τα χέρια μου σε μια νέα Meisterstück LE Grand Traveller μάνδρα. Δεν έχω αγγίξει το MacBook Pro μου από τότε. Είναι δώδεκα μηνών. ΣΧΙΣΤΕ. Στάση. Πάρτε μια βαθιά εισπνοή. Προτού να σας πάρει η ανοίγοντας παράγραφός μου όλοι που εργάζονται επάνω, εξετάστε τι λέω εδώ. Λέω ότι οι επιλογές TechCrunch μου που εξαργυρώνονται ακριβώς έξω και χρησιμοποίησα μόλις μερικών από τα χρήματα για να αγοράσω μια τρομερή νέα μάνδρα. Και είναι όμορφο. Και θέλω να γράψω έναν μετα όλοι για το πώς τρομερό και όμορφο είναι. Αριθ. - περιμένετε - εξέτασα μόλις πίσω αυτό lede, και είστε σωστοί. Λέω περισσότερο από αυτός. Λέω ότι η νέα μάνδρα μου είναι τόσο τέλεια με κάθε τρόπο ότι η αγορά μου που συλλαβίζει το αναπόφευκτο τέλος του MacBook μου. Αυτό που είναι περισσότερος, το Ι πραγματικά και unironically θεωρεί ότι το awesomeness της μάνδρας μου είναι τέτοιο που η επίδραση φωτοστεφάνου της θα δώσει το MacBook σας - και εκείνοι το καθένα που κρατάτε αγαπητό - άχρηστος επίσης.

No comments: