Tuesday, October 26, 2010

Η τήξη Sephora αυτό, Blippy το ασχολήθηκε. Ο λιανοπωλητής αρώματος παίρνει τις αγορές κοινωνικές

Εάν δεν έχετε δοκιμάσει Blippy από την επιχείρηση μάλλον ανήθικα που προωθείται πέρυσι ως κοινωνικό δίκτυο για τη διανομή των αγορών πιστωτικών καρτών, πρέπει να επιστρέψετε και να του δώσετε ένα άλλο βλέμμα. Τα πράγματα είναι αρκετά ένα κομμάτι διαφορετικό τώρα. Και προθήκες μιας νέες συνεργασίας αυτή. Το Blippy έχει με Sephora για να δημιουργήσει μια έκδοση Blippy που προσαρμόζεται συγκεκριμένα στο εμπορικό σήμα του λιανοπωλητή αρώματος και ομορφιάς. Από εδώ, οι αγοραστές Sephora μπορούν εύκολα να μοιραστούν τις αγορές, να δουν τι άλλοι αγοράζουν, και συζήτηση για όλη αυτά την ουσία. Ενώ μπορείτε ακόμα να δείτε μερικές τιμές αγοράς, είναι λιγότερος για αυτήν, και περισσότερος για την κοινωνική πτυχή της εμπειρίας αγορών. Παραδείγματος χάριν, ένας χρήστης είδε σε κάποιο που αγοράστηκε κάποιο Mascara DiorShow και ρωτημένος, «είναι αυτό αξίας της υψηλότερης τιμής (σε σύγκριση με mascara $5);» Λίγα λεπτά αργότερα, πήραν μια απάντηση (ναι).

No comments: