Sunday, October 10, 2010
Το κοινωνικό δίκτυο κερδίζει ένα άλλο Σαββατοκύριακο στο box οφφηθε με $15.5M στις πωλήσεις εισιτηρίων
Το κοινωνικό δίκτυο, που ολοκλήρωσε το box οφφηθε στο ανοίγοντας Σαββατοκύριακό του με $23 εκατομμύρια στις πωλήσεις εισιτηρίων, έχει κερδίσει το δεύτερο Σαββατοκύριακό του στη μεγάλη οθόνη, με $15.5 εκατομμύρια στις πωλήσεις. Αυτό φέρνει τις ακαθάριστες πωλήσεις των κινηματογράφων στις πρώτες δύο εβδομάδες από το άνοιγμά του ακριβώς κάτω από $50 εκατομμύρια. Τόσο γιατί είναι αυτό σημαντικό; Ενώ υπάρχεται μια πτώση στις πωλήσεις από τις της προηγούμενης εβδομάδας πωλήσεις εισιτηρίων, σαφώς ο κινηματογράφος, που παρήχθη από τη Sony Pictures, έχει ακόμα τη δύναμη και το βόμβο για να ολοκληρώσει το box οφφηθε για μια δεύτερη εβδομάδα σε μια σειρά. Το πιο σημαντικό, ο κινηματογράφος έχει κερδίσει το βόμβο του Oscar, συντριπτικά θετικές αναθεωρήσεις από τους κριτικούς, και ιδιαίτερη προσοχή από τα μέσα. Αυτό το Σαββατοκύριακο, αρθρογράφος Frank Rich των New York Times κάλεσε τον κινηματογράφο «λαμπρό» σε ένα κομμάτι για τη διατομή μεταξύ Facebook, του πειραχτηριού και της πολιτικής.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment