Monday, October 11, 2010

Σύστημα τιμολόγησης συνδρομής Chargify Missteps καθώς μεταπηδά από Freemium στο ασφάλιστρο

Είναι μια τραχιά ημέρα για Chargify, μια υπηρεσία που διευκολύνει πολύ τα ξεκινήματα να ενσωματωθεί η υποστήριξη για τις πληρωμές συνδρομής στα προϊόντα τους. Το Chargify προώθησε ένα έτος πριν, εξυπηρετώντας στον Ιστό 2.0 και τις επιχειρήσεις SaaS με κάποια ελκυστική τιμολόγηση, συμπεριλαμβανομένης μιας ελεύθερης συσκευασίας για τις επιχειρήσεις με λιγότερους από 50 συνδρομητές. Αλλά εκείνο το πρότυπο δεν πρόκειται να λειτουργήσει μακροπρόθεσμα, έτσι Chargify κάνει τις αλλαγές - σήμερα η επιχείρηση ανήγγειλε ένα νέο σχέδιο τιμολόγησης που σκάβει το πρότυπο freemium του υπέρ ενός που προσφέρει μόνο τα σχέδια ασφαλίστρου, και διπλασιάζει επίσης την τιμή του βαθμολογίας εισαγωγής προϊόντος της από $49 έως $99. Οι χρήστες δεν είναι ευτυχείς. Προφανώς δεν είναι ποτέ καλές ειδήσεις όταν πρέπει μια επιχείρηση τα ποσοστά της, αλλά το μεγάλο ολίσθημα Chargify βρίσκεται στο γεγονός ότι δεν είναι εξουσιοδοτώ-στους τρέχοντες χρήστες κάτω από τα παλαιά ποσοστά.

No comments: