Sunday, October 10, 2010

Teardown TC: 13 τρόποι να φτάσει σε $10 εκατομμύρια στα εισοδήματα (μέρος Ι)

Αφότου αναστατώνει TechCrunch του περασμένου μήνα, και για να παρέχει έναν επιχειρησιακό σύντροφο στη δημοφιλή μεθοδολογία ανάπτυξης πελατών «αδύνατου ξεκινήματος», αυτό το Teardown TC εστιάζει όχι στον τρόπο με τον οποίο μια συγκεκριμένη επιχείρηση κάνει τα χρήματα αλλά μάλλον επιδιώκει να παρέχει ότι μια διακοπή των κύριων γενικών ξεκινημάτων καταναλωτικού Διαδικτύου τρόπων προσπαθεί να κάνει τα χρήματα. Το θεωρήστε έναν οδηγό σε Διαδίκτυο επιχειρησιακά πρότυπα. Εάν σκέφτεστε αυτήν την περίοδο για ή είστε στο στάδιο της ανάπτυξης της ιδέας καταναλωτικού ξεκινήματός σας, αυτά τα βασικά επιχειρησιακά πρότυπα θα βοηθήσουν να σας δώσουν γνώση εργασίας αυτού που παίρνει για να φτάσει σε $10 εκατομμύρια στα εισοδήματα (που υποθέτουν έχετε ένα καλό προϊόν που η αγορά θέλει). (Προτού να τοποθετήσετε στα σχόλια για πόσο μοναδικό το ξεκίνημά σας είναι, αυτός ο κατάλογος δεν προορίζεται να συλλάβει κάθε μεταλλαγή καταναλωτικών επιχειρήσεων. Πρόκειται πάντα να είναι εξαιρέσεις. Και οι αποσπασθείσες επιχειρήσεις όπως Zynga, Groupon, Facebook, πειραχτήρι, και τετραγωνικός, για να ονομάσουν ακριβώς μερικές, εισάγουν αναπόφευκτα τις αποχρώσεις στα προϋπάρχοντα πρότυπα.) Μπορείτε να σκεφτείτε για τις επιχειρήσεις καταναλωτικού Διαδικτύου σε τρεις σημαντικές κατηγορίες. Οι ακόλουθες τρεις κατηγορίες ξεκινημάτων καταναλωτικού Διαδικτύου και ο αντιπροσωπευτικός κρμμένος κάτω από δέκα τρία επιχειρησιακά πρότυπα πρέπει να σας δώσουν το α περισσότερο από τη βασική κατανόηση των κύριων οδηγών 95 τοις εκατό των ξεκινημάτων καταναλωτικού Διαδικτύου που ακούτε και διαβάζετε περίπου σε TechCrunch. Οι καλύτεροι καταναλωτικοί επενδυτές εξοικειώνονται στενά με αυτές τις μετρικές, έτσι σιγουρεύονται ότι ξέρετε ποια επιχείρηση είστε μέσα και πώς μπορείτε να φτάσετε σε $10 εκατομμύρια πρίν συναντάτε με τις.

No comments: