Wednesday, November 3, 2010

Armstrong της AOL: «Google και Facebook παίρνουν το μερίδιο στην επίδειξη διαφημιστικός»

Καθένας ξέρει ότι Google και Facebook το σκοτώνουν στη σε απευθείας σύνδεση διαφήμιση επίδειξης. Το Google πρόσφατα ανήγγειλε ότι είναι στη διαδρομή για να παραγάγει $2.5 δισεκατομμύρια ετησίως στα διαφημιστικά έσοδα επίδειξης, και Facebook κάνει περίπου $2 δισεκατομμύρια, συνήθως από την επίδειξη. Αυτός ο νέος ανταγωνισμός ανησυχεί τη AOL CEO Tim Armstrong περισσότερο από τον ανταγωνισμό από το Yahoo, το οποίο δεν ανέφερε ακόμη και από το όνομα. Στο τέλος ουρών της σημερινής τρίτης κλήσης κερδών τετραμήνου σημείωσε: Η προσέγγιση της AOL πρόκειται να είσαι ανταγωνιστική με Google και Facebook. Είμαστε δεν στρεφόμαστε στην ύπαρξη ανταγωνιστικοί με τους ανθρώπους περαιτέρω κάτω από την αλυσίδα. Το Facebook και Google παίρνουν το μερίδιο στην επίδειξη διαφημιστικός αμέσως. Δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να πάρουμε το μερίδιο ούτε.

No comments: