Tuesday, November 2, 2010
KissInsights: Συλλέξτε την ανατροφοδότηση πελατών ακριβώς όταν την θέλετε
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, είδαμε την έναρξη KissMetrics, μια υπηρεσία που αφήνει τους ιδιοκτήτες ιστοχώρου να βελτιστοποιήσουν τις περιοχές τους χρησιμοποιώντας τη μετατροπή ανοίγει τα εργαλεία που σας αφήνουν να καθορίσετε ακριβώς όπου στις ροές συμφωνίας σας οι χρήστες μειώνονται μακριά. Αλλά KissMetrics ο ιδρυτής Neil Patel λέει ότι υπάρχει ένα περισσότερο κομμάτι στο γρίφο: Το KissMetrics μπορεί να ακολουθήσει τα ποσοτικά στοιχεία, αλλά δεν κάνουν τίποτα μέχρι τα ποιοτικά στοιχεία. Αυτός είναι όπου KissInsights μπαίνει. Η υπηρεσία έχει μερικές ομοιότητες σε GetSatisfaction και UserVoice δεδομένου ότι ζητά από τους χρήστες για να εκφράσει τις απόψεις τους για την περιοχή. Αλλά υπάρχουν μερικές βασικές διαφορές: κατ' αρχάς, όλα σε KissInsights είναι ιδιωτικά - Patel σκέφτεται ότι είναι μια κακή ιδέα να εκτεθεί ο πελάτης σας ανατροφοδοτεί στους ανταγωνιστές.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment