Sunday, February 21, 2010
Χαλάζι Mary Strategy MySpace: «Ανακάλυψη»
Το νέο σύνθημα του MySpace, και το θέμα της στρατηγικής νέων προϊόντων τους, θα είναι «ανακαλύπτουν και ανακαλύπτονται,» έχουμε επιβεβαιώσει από τις πολλαπλές πηγές. Αυτό θα είναι ο διαφοροποιώντας παράγοντάς τους από Facebook, execs είπε στους υπαλλήλους δίνει όλα τη συνεδρίαση τελευταία Πέμπτη. Η συνεδρίαση κλήθηκε αμέσως μετά την πυρκαγιά του CEO Owen Van Natta και των σχετικών προωθήσεων του Mike Jones και Jason Hirschhorn στους συμπροέδρους. Η συνεδρίαση, που πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο της έδρας του Λος Άντζελες MySpace για να φιλοξενήσει 600 ή τους υπαλλήλους, ήταν επίσης ραδιοφωνική μετάδοση σε άλλα γραφεία σε όλο τον κόσμο.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment