Tuesday, June 1, 2010

Επιχρυσωμένο CEO: Πώς η νεαρή χοιρομητέρα θα πάει τοπική

Η νεαρή χοιρομητέρα κλείνει μέσα στην τύρφη Groupon. Τον Απρίλιο, η νεαρή χοιρομητέρα προώθησε ήσυχα μια βήτα έκδοση της «επιχρυσωμένης πόλης,» μια τοπική υπηρεσία διαπραγματεύσεων που πρόσφερε ένα σύνολο εβδομαδιαίων διαπραγματεύσεων για τη Νέα Υόρκη. Αν και η πόλη παραμένει στο βήτα τρόπο και είναι μόνο διαθέσιμη περίπου στο ένα τρίτο της ιδιότητας μέλους της Νέας Υόρκης της νεαρής χοιρομητέρας, η καλά χρηματοδοτημένη επιχείρηση προετοιμάζεται για μια επίσημη έναρξη σε 15 έως 20 ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΈΣ αγορές. Τίποτα δεν οριστικοποιείται ακόμα, το CEO Susan Lyne της νεαρής χοιρομητέρας λέει στην τηλεοπτική συνέντευξή μας, αλλά «η πόλη» αναμένεται για να είναι ένας σημαντικός στυλοβάτης στο χαρτοφυλάκιο ανάπτυξης της επιχείρησης, το οποίο περιλαμβάνει τώρα τις πωλήσεις λάμψης για τη μόδα γυναικών, παιδιών και των ανδρών, το ταξίδι και το σπίτι. Εξηγεί πώς η νεαρή χοιρομητέρα θα διαφοροποιήσει το προϊόν και θα ανταγωνιστεί ενάντια σε Groupon στο βίντεο μπροστά.

No comments: