Σαν κοπάδι εμπορικών σημάτων και επιχειρήσεων στο πειραχτήρι και Facebook, ψάχνουν τους τρόπους να δεσμεύσουν με τους καταναλωτές. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα δελτία, τα εξατομικευμένα μηνύματα και περισσότερων στα κοινωνικά δίκτυα ως εργαλεία για να συνδέσουν με τους ενδεχόμενους και τρέχοντες πελάτες. Το Offerpop εισάγει το χώρο, που προσφέρει μια κοινωνική πλατφόρμα μάρκετινγκ για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν, να κάνουν και να μετρήσουν τις εκστρατείες στο πειραχτήρι και Facebook. Η εφαρμογή έχει ως σκοπό να είναι εύχρηστη, χωρίς την κωδικοποίηση ή την κατάρτιση που απαιτείται. Το Offerpop προσφέρει στους εμπόρους διάφορα διαφορετικά apps για να δεσμεύσει με τους καταναλωτές. Ο νέος οπαδός app διευκολύνει τις επιχειρήσεις να σταλεί αυτόματα ένα ευπρόσδεκτο μήνυμα ή μια πρόσθετη προσφορά
στους νέους οπαδούς. Παραδείγματος χάριν, θα μπορούσατε να στείλετε μια πρόσθετη προσφορά ως «σας ευχαριστείτε» στους ανθρώπους που
αποκριθείτε σε ένα «μας συνεχίζει πρόγραμμα των πειραχτηριών».
Wednesday, June 23, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment