Tuesday, January 25, 2011
Η μεγαλύτερη σε απευθείας σύνδεση Couponing περιοχή της Ινδίας, SnapDeal, αυξάνει $12 εκατομμύρια (TCTV)
Η τοπική επιχείρηση Groupon ηλεκτρονικού εμπορίου απόκτησε πρόσφατα ένα μικρό σε απευθείας σύνδεση couponing ξεκίνημα αποκαλούμενο σε η Ινδία SoSasta (που έχω την υποχρέωση για σημαίνω «πολύ φτηνό»). Αλλά ο πραγματικός ηγέτης στο ψηφιακό διάστημα δελτίων της Ινδίας είναι πραγματικά SnapDeal, το οποίο καυχάται αυτήν την περίοδο πάνω από 1 εκατομμύριο συνδρομητές και έχει κατά προσέγγιση το μερίδιο αγοράς 70 τοις εκατό. Πρόφθασα Kunal Bahl, CEO των ιασπίδων μητρικής εταιρείας SnapDeal, στη διάσκεψη DLD στη Γερμανία.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment