Sunday, January 23, 2011
Αδύνατο λογισμικό - είναι αυτό τι το μέλλον των τηλεοπτικών βλεμμάτων διαφήμισης όπως; (TCTV)
Χτύπησα σε ένα δροσερό ξεκίνημα στους διαδρόμους στη διάσκεψη DLD στο Μόναχο, και λογαριασμένος υπάρχει μόνο ένας καλός τρόπος να μοιραστεί τι χτίζουν με σας: πυροβολισμός ενός γρήγορου βίντεο. Το όνομα του ξεκινήματος είναι αδύνατο λογισμικό, και το παιχνίδι τους, ουσιαστικά, δυναμικά φέρνει την τοποθέτηση προϊόντων στην ψηφιακή τηλεοπτική διαφημιστική βιομηχανία.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment