Tuesday, June 1, 2010

Διαγωνισμός CrunchGear: Κερδίστε το ένα από τρία lap-top HP από Dolby

Όταν σκεφτήκατε τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να πάρουν οποιοδήποτε καλύτερο, αναπηδάμε αυτό σε σας. Το HP και Dolby θα επιθυμούσαν να σας δώσουν το ένα από τρία επίλεκτα lap-top εκδόσεων περίπτερων HP dv6t πλήρη με το φορέα blu-ακτίνων και τον ήχο προόδου Dolby. Εδώ είναι οι λεπτομέρειες: Για να γιορτάσει την πρόσφατη έναρξη του HP των νέων lap-top περίπτερών του που περιλαμβάνουν προηγμένο το Dolby ήχο για την παροχή του ζαλίζοντας ήχου, Dolby δίνει μακριά τρεις τελευταίες συσκευασίες ψυχαγωγίας PC Dolby για την απόλαυση του πλαισίου - υγιής ψυχαγωγία. Συμπεριλαμβανόμενος σε κάθε συσκευασία:
· Η επίλεκτη έκδοση περίπτερων HP dv6t με Dolby προώθησε τον ήχο και την αναπαραγωγή ήχου blu-ακτίνων
· Η απόλυση και Star Trek στην blu-ακτίνα που χαρακτηρίζει το loseless ήχο Dolby TrueHD
· Ο κινηματογράφος Magix εκδίδει υπέρ συν με δημιουργό Dolby τον ψηφιακό 5.1 - το τελευταίο εργαλείο για τους τέλειους κινηματογράφους και τα βίντεο
Το Dolby προώθησε τον ήχο δίνει στους νέους χρήστες περίπτερων ένα προσωπικό πλαίσιο - η υγιής εμπειρία με έθεσε καθόλου των ακουστικών και θα ενισχύσει τη μουσική, τους κινηματογράφους και τα παιχνίδια τους με μια ακολουθία των τεχνολογιών με σκοπό να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία ακούσματος από το PC τους. Τι κάνετε για να κερδίσετε; Είναι τόσο απλό ακόμη και παιδί θα μπορούσε να το κάνει.

Τα ζεύγη κόλπων πειρατών με Meezoog Belowdecks για να προωθήσει τη χρονολόγηση της περιοχής

Σε μια παράξενη κίνηση, ο κόλπος πειρατών, ο παγκόσμιος μεγαλύτερος ιχνηλάτης BitTorrent, είναι συνεταιρισμός με την κοινωνική χρονολογώντας περιοχή Meezoog για να προωθήσει μια σε απευθείας σύνδεση χρονολογώντας περιοχή PirateDate.com, για να πάρει το Match.com, Zoosk και άλλα. Ο κόλπος πειρατών, που είχε ένα ταραχώδες έτος, προωθεί ένα χρονολογώντας δίκτυο γύρω από τη διανομή. Το PirateDate θα επιτρέψει ξεχωρίζει για να μοιραστεί και να βοηθήσει τις κοινωνικές συνδέσεις τους στην εύρεση των πιθανών ημερομηνιών, παίρνοντας τις συστάσεις και τις παραπομπές από τους φίλους τους. Η ημερομηνία πειρατών χρησιμοποιεί την τεχνολογία Meezoog για να παρέχει στους χρήστες τις μετρήσεις «κοινωνικής εγγύτητας», οι οποίες επιτρέπουν στους ανθρώπους για να φιλτραρίσουν αποτελεσματικά τις συνδέσεις cyber τους.

Οι πληρωμένες εφαρμογές iPhone τείνουν να ολοκληρώσουν να ταξινομήσουν περισσότερο από ελεύθερο Apps

App το ξεκίνημα Distimo analytics καταστημάτων δημόσιευσε ακριβώς την έκθεσή του Μαΐου, και μεγέθυνε μέσα στο μέσο αριθμό εφαρμογών ημερών στις διάφορες κατηγορίες διατηρεί τις κορυφαίες ταξινομήσεις τους App της Apple στο κατάστημα. Αναλύοντας τα στοιχεία συλλεχθε'ντα από τις Νοεμβρίου 2009 έως τις Απριλίου 2010, η επιχείρηση διαπίστωσε ότι οι πληρωμένες εφαρμογές κορυφαίους στο γενικό, τα παιχνίδια, τις κατηγορίες επιχειρήσεων και ψυχαγωγίας μένουν σε αυτές τις κατηγορίες για 27, 39, 59 και 38 ημέρες κατά μέσον όρο, αντίστοιχα. Οι ελεύθερες εφαρμογές μένουν στα κορυφαία 100 για έναν σημαντικά πιό σύντομο χρόνο σε εκείνες τις κατηγορίες, με 19, 21 και 39 ημέρες κατά μέσον όρο, αντίστοιχα. Η εξαίρεση στον κανόνα φαίνεται να είναι η κατηγορία ψυχαγωγίας, στην οποία τα ελεύθερα apps μένουν στα κορυφαία 100 για μια ελαφρώς μακρύτερη χρονική περίοδο από τις πληρωμένες εφαρμογές 43 ημέρες έναντι 38 ημερών.

Διαλογικές αυξήσεις Kudzu $7M για να υποστηρίξει την αύξηση της ψηφιακής διατάζοντας υπηρεσίας Snapfinger

Kudzu διαλογικό, το οποίο ownes και λειτουργεί τη σε απευθείας σύνδεση και κινητή διαταγή και υπηρεσία Snapfinger.com το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει κλείσει $7 εκατομμύριο σειρές Β χρηματοδοτώντας γύρω από. Ο κύκλος οδηγήθηκε από Norwest Venture τους συνεργάτες, με την πρόσθετη αλλά άγνωστη συμμετοχή επενδυτών. Η επιχείρηση, που ιδρύεται το 2004, έχει αυξήσει τώρα το σύνολο $11 εκατομμυρίων μέχρι σήμερα.

Το Yahoo επεκτείνει τις αναπροσαρμογές του Yahoo, Tiptoes στη μυστικότητα

Το Yahoo θα αλλάζει σύντομα τον τρόπο που χειρίζονται τις αναπροσαρμογές θέσης και την κοινωνική συνάθροιση για να διευκολύνουν τους χρήστες να ακολουθήσουν άλλους ανθρώπους. Αλλά οι δημόσιες σχέσεις fiascoes ότι έχει χτυπήσει και Google (μέσω της έναρξης βόμβου τους) και Facebook (μέσω των πιό πρόσφατων αλλαγών μυστικότητάς τους) δεν χάνεται στο Yahoo - παίρνουν την ιδιαίτερη προσοχή για να εξηγήσουν ακριβώς πώς οι αλλαγές έχουν επιπτώσεις στο δικαίωμα ιδιωτικότητας χρηστών ευθύ, προτού να εφαρμοστούν οι αλλαγές. Εδώ είναι η επέκταση προϊόντων εν συντομία - αυτήν την περίοδο για να δείτε τις αναπροσαρμογές θέσης για άλλες στο ταχυδρομείο του Yahoo, πρέπει να έχετε έναν αμοιβαίο να ακολουθήσει, σημαίνοντας και τους δύο ανθρώπους έχει συμφωνήσει να είναι «φίλοι.» Μπορείτε έπειτα να δείτε ότι η θέση του Yahoo του χρήστη ενημερώνει τόσο καλά όσο τις αναπροσαρμογές στις υπηρεσίες τρίτων που έχουν προσθέσει στο σχεδιάγραμμα του Yahoo τους επίσης. Στη νέα έκδοση δεν θα υπάρξει πλέον μια απαίτηση για έναν αμοιβαίο ακολουθεί. Έτσι, όπως το πειραχτήρι, οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν οποιου δήποτε επιλέγουν. Αυτό δεν είναι πραγματικά μια δραματική αλλαγή για το Yahoo, δεδομένου ότι οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν άλλων κατά αυτόν τον τρόπο ήδη στο Yahoo Messenger. Αλλά ο ανώτερος διευθυντής του Yahoo της διαχείρισης του προγράμματος Cody Simms μου λέει ότι βασισμένα στα στοιχεία που το Yahoo έχει συλλέξει μέχρι τώρα, σκέφτονται ότι θα δουν μια ογκώδη αύξηση στην υιοθέτηση χρηστών.

Το Yahoo επεκτείνει τις αναπροσαρμογές του Yahoo, Tiptoes στη μυστικότητα

Το Yahoo θα αλλάζει σύντομα τον τρόπο που χειρίζονται τις αναπροσαρμογές θέσης και την κοινωνική συνάθροιση για να διευκολύνουν τους χρήστες να ακολουθήσουν άλλους ανθρώπους. Αλλά οι δημόσιες σχέσεις fiascoes ότι έχει χτυπήσει και Google (μέσω της έναρξης βόμβου τους) και Facebook (μέσω των πιό πρόσφατων αλλαγών μυστικότητάς τους) δεν χάνεται στο Yahoo - παίρνουν την ιδιαίτερη προσοχή για να εξηγήσουν ακριβώς πώς οι αλλαγές έχουν επιπτώσεις στο δικαίωμα ιδιωτικότητας χρηστών ευθύ, προτού να εφαρμοστούν οι αλλαγές. Εδώ είναι η επέκταση προϊόντων εν συντομία - αυτήν την περίοδο για να δείτε τις αναπροσαρμογές θέσης για άλλες στο ταχυδρομείο του Yahoo, πρέπει να έχετε έναν αμοιβαίο να ακολουθήσει, σημαίνοντας και τους δύο ανθρώπους έχει συμφωνήσει να είναι «φίλοι.» Μπορείτε έπειτα να δείτε ότι η θέση του Yahoo του χρήστη ενημερώνει τόσο καλά όσο τις αναπροσαρμογές στις υπηρεσίες τρίτων που έχουν προσθέσει στο σχεδιάγραμμα του Yahoo τους επίσης. Στη νέα έκδοση δεν θα υπάρξει πλέον μια απαίτηση για έναν αμοιβαίο ακολουθεί. Έτσι, όπως το πειραχτήρι, οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν οποιου δήποτε επιλέγουν. Αυτό δεν είναι πραγματικά μια δραματική αλλαγή για το Yahoo, δεδομένου ότι οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν άλλων κατά αυτόν τον τρόπο ήδη στο Yahoo Messenger. Αλλά ο ανώτερος διευθυντής του Yahoo της διαχείρισης του προγράμματος Cody Simms μου λέει ότι βασισμένα στα στοιχεία που το Yahoo έχει συλλέξει μέχρι τώρα, σκέφτονται ότι θα δουν μια ογκώδη αύξηση στην υιοθέτηση χρηστών.

Το Yahoo επεκτείνει τις αναπροσαρμογές του Yahoo, Tiptoes στη μυστικότητα

Το Yahoo θα αλλάζει σύντομα τον τρόπο που χειρίζονται τις αναπροσαρμογές θέσης και την κοινωνική συνάθροιση για να διευκολύνουν τους χρήστες να ακολουθήσουν άλλους ανθρώπους. Αλλά οι δημόσιες σχέσεις fiascoes ότι έχει χτυπήσει και Google (μέσω της έναρξης βόμβου τους) και Facebook (μέσω των πιό πρόσφατων αλλαγών μυστικότητάς τους) δεν χάνεται στο Yahoo - παίρνουν την ιδιαίτερη προσοχή για να εξηγήσουν ακριβώς πώς οι αλλαγές έχουν επιπτώσεις στο δικαίωμα ιδιωτικότητας χρηστών ευθύ, προτού να εφαρμοστούν οι αλλαγές. Εδώ είναι η επέκταση προϊόντων εν συντομία - αυτήν την περίοδο για να δείτε τις αναπροσαρμογές θέσης για άλλες στο ταχυδρομείο του Yahoo, πρέπει να έχετε έναν αμοιβαίο να ακολουθήσει, σημαίνοντας και τους δύο ανθρώπους έχει συμφωνήσει να είναι «φίλοι.» Μπορείτε έπειτα να δείτε ότι η θέση του Yahoo του χρήστη ενημερώνει τόσο καλά όσο τις αναπροσαρμογές στις υπηρεσίες τρίτων που έχουν προσθέσει στο σχεδιάγραμμα του Yahoo τους επίσης. Στη νέα έκδοση δεν θα υπάρξει πλέον μια απαίτηση για έναν αμοιβαίο ακολουθεί. Έτσι, όπως το πειραχτήρι, οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν οποιου δήποτε επιλέγουν. Αυτό δεν είναι πραγματικά μια δραματική αλλαγή για το Yahoo, δεδομένου ότι οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν άλλων κατά αυτόν τον τρόπο ήδη στο Yahoo Messenger. Αλλά ο ανώτερος διευθυντής του Yahoo της διαχείρισης του προγράμματος Cody Simms μου λέει ότι βασισμένα στα στοιχεία που το Yahoo έχει συλλέξει μέχρι τώρα, σκέφτονται ότι θα δουν μια ογκώδη αύξηση στην υιοθέτηση χρηστών.