Thursday, September 30, 2010

Το νέο πειραχτήρι είναι περίπου 50 τοις εκατό που ξεδιπλώνονται - πού είναι το facebook-ύφος σπασμωδική κίνηση;

Θα επιθυμούσα να πιστεψω ότι εάν Facebook άλλαξε τη διαταγή «των υπεύθυνων για την ανάπτυξη» και «των σταδιοδρομιών» στην υποσημείωση της περιοχής τους, δεν θα οδηγούσε σε μια τεράστια σπασμωδική κίνηση χρηστών. Αλλά η ιστορία προτείνει ειδάλλως. Εντάξει, ίσως υπερβάλλω ελαφρώς, αλλά δεν είμαι ειλικρινά βέβαιος. Φαίνεται ότι εάν Facebook κάνει τίποτα για να αλλάξει την περιοχή τους, συντρέχει λόγοι για τη σπασμωδική κίνηση χρηστών. Και όμως, αυτοί ζεύγος παρελθόντος των εβδομάδων, πειραχτήρι έχουν αλλάξει δραστικά την περιοχή τους, και δεν βλέπουμε σχεδόν καμία σπασμωδική κίνηση. Γιατί; Ρώτησα VP του πειραχτηριού του προϊόντος Jason Goldman που πολύ εξετάζει τα παρασκήνια σε TechCrunch αναστατώνει τις ημέρες ζευγών πριν. Η απάντησή του; Το πειραχτήρι έπρεπε να εκτελέσει σε μια νέα εμπειρία που ήταν ακόμα πειραχτήρι-όπως, και έκαναν αυτήν. Ήταν για τη λήψη της εμπειρίας πυρήνων και να επεκταθεί πάνω από την.

No comments: