Monday, September 27, 2010

Το βίντεο υφάσματος θέλει να αλλάξει τον τρόπο που ψάχνετε για τα βίντεο

Παρόμοιος με Cooliris, ιαπωνικοί στόχοι Gunzoo ξεκινήματος να αλλαχτεί η αναζήτηση ανθρώπων τρόπων των βίντεο μέσω του τηλεοπτικού προϊόντος υφάσματός τους, που προωθεί σήμερα σε TechCrunch αναστατώστε. Ιδρυμένο από Toshikazu Shinohara, το βίντεο Gunzoo και υφάσματος θέλει να αναστατώσει το τηλεοπτικό διάστημα αναζήτησης, με την άδεια των χρηστών για να κοιτάξει βιαστικά αποτελεσματικά και χωρίς ραφή μέσω χιλιάδων επιλογές, αντί να πρέπει να προσπαθήσει να βρεί τι ψάχνουν μέσω της συγκεκριμένης αναζήτησης λέξης κλειδιού, η οποία είναι τι συμβαίνει στην τηλεοπτική αναζήτηση YouTube, παραδείγματος χάριν.

No comments: