Sunday, September 26, 2010

Off-$l*line/on-line σύγκλιση, κινητό εμπόριο, και ζωή μετά από τις εισόδους

Για χρόνια, οι σε μη απευθείας σύνδεση έμποροι έχουν αποκτήσει τα στοιχεία για σας στις προσπάθειες να προσωποποιηθεί η εμπειρία σας μέσω των καρτών πίστης και ανταμοιβών, τα στοιχεία πιστωτικών καρτών, και τις έρευνες. Αλλά το πρόβλημα είναι αυτές οι αλληλεπιδράσεις εμφανίζεται αφότου είναι πάρα πολύ αργά: στό σημείο της πώλησης. Έχετε ελέγξει ήδη έξω και αφήνετε το κατάστημα, ή έχετε διατάξει το γεύμα. Για έναν έμπορο για να σας πείσει για να προσθέσει ένα πρόσθετο στοιχείο στο κάρρο αγορών σας, ή να αγοράσει ένα ορεκτικό με το γεύμα σας, η αλληλεπίδραση πρέπει να συμβεί πιό σύντομα. Οι σε απευθείας σύνδεση είσοδοι, ως τάση και χρήση-περίπτωση, έχουν δημιουργήσει μια εντυπωσιακά αναγκάζοντας ευκαιρία για τους σε μη απευθείας σύνδεση εμπόρους να αλληλεπιδράσουν με τους καταναλωτές που είναι στο κατάστημα προτού να συμβεί η πώληση. Όταν αναγγέλλετε είστε σε ένα κατάστημα ή ένα εστιατόριο από τον έλεγχο σε τετραγωνικό ή τις θέσεις Facebook, παραδείγματος χάριν, της εμπειρίας σας μπορείτε να διαμορφωθείτε και να φορμαριστείτε στον εξαναγκασμό των τρόπων.

No comments: