Tuesday, October 26, 2010

Το τιτίβισμα συνδυάζει τις συγκρίσεις προϊόντων με τις κοινωνικές αγορές

Υπάρχει ένα απέραντο ποσό περιοχών σύγκρισης προϊόντων στον Ιστό και διάφορες κοινωνικές περιοχές αγορών που επιτρέπουν σε απευθείας σύνδεση αγοραστές χρησιμοποιούν την κοινωνική γραφική παράστασή τους στις αποφάσεις αγοράς μεριδίου. Σήμερα η τηλεοπτική μηχανή Blinkx αναζήτησης προσπαθεί να συνδυάσει τις δύο λειτουργίες με την έναρξη του τιτιβίσματος, μια κοινωνική ψωνίζοντας υπηρεσία. Μέσω μιας μηχανής αναζήτησης πρόσθετης (που αυτήν την περίοδο μόνο εργάζεται σε Firefox ή ΔΗΛ.), το τιτίβισμα αναγνωρίζει πότε εξετάζετε ένα συγκεκριμένο προϊόν και θα παρουσιάσετε σας συγκρίσεις τρεχουσών τιμών από γύρω από τον Ιστό, καθώς επίσης και στις αναθεωρήσεις και στις εκτιμήσεις. Το τιτίβισμα θα εμφανιστεί ως μικρός φραγμός στην κορυφή της οθόνης σας όταν εξετάζετε μια σελίδα προϊόντων. Το ξεκίνημα έχει συντάξει ευρετήριο τα εκατομμύρια των προϊόντων σχεδόν 200 σε απευθείας σύνδεση λιανοπωλητές, συμπεριλαμβανομένου του Αμαζονίου, BestBuy και Walmart, έτσι οι πιθανότητες είναι ότι το τιτίβισμα θα είναι σε θέση να βρεί το προϊόν που βλέπετε μέσα στη μηχανή αναζήτησης σας.

No comments: