Tuesday, January 25, 2011

Πραγματικό Blogs δεν έχει τις διάμεσες αγγελίες

Hey, εάν πιάτο Ι αυτό έξω, πρέπει να είμαι σε θέση να το πάρω, επίσης. Και το πάρτε σήμερα εγώ έχει. Έχουμε βάλει επάνω αυτήν την γελοία διάμεση αγγελία εδώ σε TechCrunch που εμφανίζεται την πρώτη φορά που επισκέπτεστε την περιοχή. Είναι μια αγγελία για τη Dell. Συμπαθώ τη Dell, και προτού να πάω σε Macs εγώ αγόρασα συνήθως τους υπολογιστές τους. Αλλά η αγγελία απορροφά. Anecdotally έχω ακούσει ότι οι διάμεσες αγγελίες αποδίδουν καλά επειδή δεν δίνουν στον επισκέπτη οποιαδήποτε επιλογή. Βλέπουν την αγγελία, κατόπιν παίρνουν στην περιοχή. Μέρη των εντυπώσεων και των κρότων και της ουσίας που οι τύποι πωλήσεων αγαπούν. Αλλά όπως σας δεν τους συμπαθώ. Τείνω να σταματήσω τις περιοχές που τους παρουσιάζουν. Δεν είναι όσο κακοί κι εάν να διαβάσουν οι γελοίες αγγελίες που επιπλέουν πέρα από το κείμενο εσείς προσπαθούν, αλλά είναι στην ίδια εξέδρα.

No comments: