Sunday, January 23, 2011

NSFW: Στο διαδίκτυο, κανένα δεν ξέρει ότι είστε δημοσιογράφος

Τόσο εδώ είναι ένα περίεργο πράγμα. Δεδομένου ότι TechCrunch αποκτήθηκε από τη AOL, έχει υπάρξει ένα μικρό αλλά αξιόλογο uptick στον αριθμό ιστοριών που έχουμε τρέξει για τη νέα μητρική εταιρεία μας. Τον περασμένο μήνα μόνο, έχουμε εκθέσει Q1 στόχους τους, τρεις νέες ικανοποιημένες συνεργασίες, νέο SVP τεχνολογιών τους και ακόμη και τον πιό πρώην πίνακα διαφημίσεών τους. Κανένα από αυτό, πρέπει να επιταχύνω να προσθέσω, είμαι επειδή η AOL έχει πει σε μας για να γράψει για τους μέχρι τώρα η επιχείρηση έχει παραμείνει πιστή στην υπόσχεση να μείνει της editorially hands-off. Αντ' αυτού, υποψιάζομαι το προσφάτως ανευρεθε'ν ενδιαφέρον ότι μας για τις συνεχίσεις σε 770 Broadway είναι περισσότερο μια παραλλαγή της προκατάληψης διαθεσιμότητας: ακούμε μια ιστορία για τη AOL και, ενώ ένα έτος πριν (ίσως άδικα) να έχουμε απαξιήσει από τη σκέψη της κάλυψης μιας πεθαίνοντας επιχείρησης, σήμερα σκεφτόμαστε «το OH, ναι, εγώ αναρωτιόμαστε ποιοι Mom και μπαμπάς είναι μέχρι τώρα». Τόσο έπειτα, δεδομένου ότι τα εκδοτικά αυτιά μας τσιμπούν επάνω σε κάθε τρίξιμο floorboards των εταιρικών overlords μας, είναι ένα περίεργο πράγμα που το σχεδιάγραμμα Νεοϋρκέζου αυτής της εβδομάδας του CEO το Tim το Armstrong απέτυχε να πάρει ακόμη και την πιό βιαστική αναφορά σε αυτές τις σελίδες. Ειδικά επειδή ήταν όμορφη βλασφημία ευνοϊκή για Armstrong περιγράφοντας την άνοδό του από την επιχειρηματική μεγαλοφυία στο πιθανό «savior» για τη AOL και αναφέροντας ακόμη και Eric Schmidt που λέει: «Είναι μεταξύ του καλύτερου και των περισσότερων εμπνευσμένων διευθυντών πωλήσεων που έχω εργαστεί πάντα με». Τα αποκτημένα σχεδιάγραμμα φορτία της κάλυψης αλλού, τόσο γιατί κανένας σχολίασε εδώ το; Ίσως το υπόλοιπο του άρθρου παρέχει μια ένδειξη….

No comments: