Monday, February 1, 2010

BlueKai Raises $21 Million For Online Target-Marketing Data Exchange

Το BlueKai, μια σε απευθείας σύνδεση δημοπρασία-βασισμένη στο ανταλλαγή στοιχείων, έχει αυξήσει $21 εκατομμύρια στη χρηματοδότηση από το κεφάλαιο GGV, τις επιχειρήσεις Redpoint και τις επιχειρήσεις μπαταριών. Αυτός ο κύκλος της χρηματοδότησης φέρνει τη συνολική χρηματοδότηση του ξεκινήματος σε $35 εκατομμύρια. Προωθημένο το 2008, BlueKai αθροίζει τα στοιχεία από τις δραστηριότητες αγορών και έρευνας σε ολόκληρο το Διαδίκτυο και παρέχει αυτό το στοιχείο κατόπιν παραγγελίας για τους εμπόρους, τα δίκτυα αγγελιών ή τους εκδότες για να ωθήσει την ποιότητα και την κλίμακα της αγγελίας τους απευθυνόμενος στις πρωτοβουλίες. Οι αγοραστές στοιχείων περιλαμβάνουν πολλών από τα κορυφαία δέκα δίκτυα αμερικανικών σε απευθείας σύνδεση αγγελιών. Η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη προϊόντος. In particular, BlueKai κοιτάζει για να ενσωματώσει τις σε πραγματικό χρόνο τεχνολογίες στην πλατφόρμα του.

No comments: