Sunday, August 1, 2010

Το δίκτυο δελτίων: Όλα εσείς πρέπει να ξέρουν για το καυτότερο επιχειρησιακό πρότυπο του Ιστού

Λόγω του πολλαπλασιασμού των περιοχών διαπραγματεύσεων όπως Groupon και Livingsocial, είναι αυτήν την περίοδο το καυτότερο νέο πράγμα στο διαδίκτυο. Στο χθεσινό κοινωνικό νόμισμα CrunchUp, το εδρεύον δελτίο TechCrunch το CEO και που η ειδική Heather Harde κάθισε με τις ειδήσεις Αμερική εμπορικός VP Ginny Byrnes για να διανείμει τις couponing συμβουλές στα ξεκινήματα, τείνουν να προσεγγίσουν το πρόβλημα από μια τεχνική προοπτική.

Το δίκτυο δελτίων: Όλα εσείς πρέπει να ξέρουν για το καυτότερο επιχειρησιακό πρότυπο του Ιστού

Λόγω του πολλαπλασιασμού των περιοχών διαπραγματεύσεων όπως Groupon και Livingsocial, είναι αυτήν την περίοδο το καυτότερο νέο πράγμα στο διαδίκτυο. Στο χθεσινό κοινωνικό νόμισμα CrunchUp, το εδρεύον δελτίο TechCrunch το CEO και που η ειδική Heather Harde κάθισε με τις ειδήσεις Αμερική εμπορικός VP Ginny Byrnes για να διανείμει τις couponing συμβουλές στα ξεκινήματα, τείνουν να προσεγγίσουν το πρόβλημα από μια τεχνική προοπτική.

10 δροσερά αυγά Πάσχας κώδικα Konami [PICS

Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A, Start. If you were a video gamer in the late ’80s, there’s a very good chance you’ll have pressed that combination of buttons more than a few times.

The code…

10 δροσερά αυγά Πάσχας κώδικα Konami [PICS

Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, A, Start. If you were a video gamer in the late ’80s, there’s a very good chance you’ll have pressed that combination of buttons more than a few times.

The code…

Το δίκτυο δελτίων: Όλα εσείς πρέπει να ξέρουν για το καυτότερο επιχειρησιακό πρότυπο του Ιστού

Λόγω του πολλαπλασιασμού των περιοχών διαπραγματεύσεων όπως Groupon και Livingsocial, είναι αυτήν την περίοδο το καυτότερο νέο πράγμα στο διαδίκτυο. Στο χθεσινό κοινωνικό νόμισμα CrunchUp, το εδρεύον δελτίο TechCrunch το CEO και που η ειδική Heather Harde κάθισε με τις ειδήσεις Αμερική εμπορικός VP Ginny Byrnes για να διανείμει τις couponing συμβουλές στα ξεκινήματα, τείνουν να προσεγγίσουν το πρόβλημα από μια τεχνική προοπτική.

CEO Yelp σε Google: Ήμαστε έκπληκτοι… Δεν σκέφτομαι ότι είναι μια μόνιμη κατάσταση

Το CEO Jeremy Stoppelman του Yelp αξίζει την πίστωση για την προσπάθεια να παιχτεί συμπαθητικός με Google, εμφανιμένος ακόμη και onstage στο κοινωνικό νόμισμα CrunchUp με John Hanke, ένα Google VP της διαχείρισης προϊόντος. Όπως αναμένεται η ένταση ήταν προφανής, δεδομένου ότι Hanke και Stoppelman συζήτησαν τις θέσεις Google και τη βαριά εμπιστοσύνη των goliath στην περιεκτικότητα σε Yelp. Πέρα από τον επαγγελματικό καπλαμά, δεν γεννάται θέμα εκείνο το Stoppelman αισθάνεται μμένο. Οι πρόσφατες αναπτύξεις, λέει, ήταν απροσδόκητες:
«Καλά σκέφτομαι ότι ήμαστε έκπληκτοι επειδή δεν είχαμε συμμετάσχει στις σελίδες θέσεων κατά τη διάρκεια των ετών. Όπως ήμαστε στο είδος του προδρόμου για να τοποθετήσουμε τις σελίδες πίσω μέσα κάτι σαν το 2006 και έπειτα φύγαμε επειδή δεν ήμαστε πραγματικά ευτυχείς στην κατεύθυνση πήγαινε… και έπειτα ναι, βρήκαμε το περιεχόμενό μας παρουσίαζε εκεί και ταξινομείται απολύτως στο τέλος αμέσως. Δεν σκέφτομαι που είμαι είδος μιας μόνιμης κατάστασης από αυτό που που συλλέγουμε από την ομιλία σε Google, είναι είδος διευθυμένος σε μια νέα κατεύθυνση αυτής που ενδεχομένως θα είναι θετικότερη.» Πλήρες βίντεο μπροστά, μαζί με τις σκέψεις Stoppelman να πάρει τετραγωνικό και Groupon.

CEO Yelp σε Google: Ήμαστε έκπληκτοι… Δεν σκέφτομαι ότι είναι μια μόνιμη κατάσταση

Το CEO Jeremy Stoppelman του Yelp αξίζει την πίστωση για την προσπάθεια να παιχτεί συμπαθητικός με Google, εμφανιμένος ακόμη και onstage στο κοινωνικό νόμισμα CrunchUp με John Hanke, ένα Google VP της διαχείρισης προϊόντος. Όπως αναμένεται η ένταση ήταν προφανής, δεδομένου ότι Hanke και Stoppelman συζήτησαν τις θέσεις Google και τη βαριά εμπιστοσύνη των goliath στην περιεκτικότητα σε Yelp. Πέρα από τον επαγγελματικό καπλαμά, δεν γεννάται θέμα εκείνο το Stoppelman αισθάνεται μμένο. Οι πρόσφατες αναπτύξεις, λέει, ήταν απροσδόκητες:
«Καλά σκέφτομαι ότι ήμαστε έκπληκτοι επειδή δεν είχαμε συμμετάσχει στις σελίδες θέσεων κατά τη διάρκεια των ετών. Όπως ήμαστε στο είδος του προδρόμου για να τοποθετήσουμε τις σελίδες πίσω μέσα κάτι σαν το 2006 και έπειτα φύγαμε επειδή δεν ήμαστε πραγματικά ευτυχείς στην κατεύθυνση πήγαινε… και έπειτα ναι, βρήκαμε το περιεχόμενό μας παρουσίαζε εκεί και ταξινομείται απολύτως στο τέλος αμέσως. Δεν σκέφτομαι που είμαι είδος μιας μόνιμης κατάστασης από αυτό που που συλλέγουμε από την ομιλία σε Google, είναι είδος διευθυμένος σε μια νέα κατεύθυνση αυτής που ενδεχομένως θα είναι θετικότερη.» Πλήρες βίντεο μπροστά, μαζί με τις σκέψεις Stoppelman να πάρει τετραγωνικό και Groupon.