Wednesday, January 27, 2010

Το iPad είναι όπως το κράτημα του μέλλοντος. Αλλά μόνο επειδή βαθμολόγησα από το σχολείο iPhone.

Όταν το iPhone που προωθήθηκε πρώτα το 2007 ήμουν βέβαιος δεν επρόκειτο να αγοράσω ένα. Κατόπιν έπαιξα με έναν. 15 λεπτά αργότερα ήμουν $600 φτωχότερα. Ήταν αμφισβητήσιμα η καλύτερη αγορά τεχνολογίας που έχω κάνει πάντα. Μετά από το γεγονός της Apple σήμερα, πήρα μια πιθανότητα να παίξω με το νέο iPad για αρκετά ένα κομμάτι του χρόνου. Take-$l*away μου; Το πράγμα είναι όμορφο και γρήγορο. Πραγματικά γρήγορα. Εάν θα συγχωρήσετε την υπερβολή μου, αισθάνθηκε ότι όπως κρατούσα το μέλλον. Αλλά είναι πρέπει-έχει; Αυτή είναι μια περίπλοκη ερώτηση. Η γρήγορη και βρώμικη απάντηση είναι: για πολλούς ανθρώπους, αμέσως, αριθ. Αντίθετα από το iPhone, που κάλυψε μια ήδη καθιερωμένη ανάγκη (κυψελοειδής τηλεφωνική χρήση), δεν υπάρχει καμία υπάρχουσα ανάγκη που το iPad καλύπτει. Δηλαδή εκτός αν είστε ένα iPhone ή iPod αγγίξτε το χρήστη. Εάν αυτή συμβαίνει, το iPad καλύπτει μερικές ανάγκες - είναι ο καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιηθεί apps, και το πιο σημαντικό, ο καλύτερος τρόπος να κοιταχτεί βιαστικά ο Ιστός σε ένα ύφος που είναι πιθανό η συνιστώμενη μέθοδός σας: με να αγγίξει το.

No comments: