Friday, January 29, 2010

Τα σημάδια Netbiscuits νόστιμα εξετάζουν UMG για τους καλλιτέχνης-μαρκαρισμένους κινητούς ιστοχώρους

Οι πιθανότητες είναι εσείς δεν έχουν ακούσει για ποτέ Netbiscuits - το Ι σίγουρο δεν είχε. Αλλά η επιχείρηση ενεργοποιεί μια από τις πλατφόρμες λογισμικού παγκόσμιου μεγαλύτερες B2B Ιστού επιτρέποντας σε χιλιάδες εκδότες για να δημιουργήσει, να διαχειριστεί και να παραγάγει το εισόδημα από τους κινητούς ιστοχώρους. Το Netbiscuits εξυπηρετεί τα κινητά προγράμματα Διαδικτύου για τα εμπορικά σήματα όπως το Yahoo, MTV, και eBay, και καλά - γνωστές ψηφιακές αντιπροσωπείες όπως Razorfish, Isobar, και τα δίκτυα αγγελιών όπως google-κύριο AdMob. Για να σας δώσει μια ιδέα του μεγέθους του: συνολικά, Netbiscuits υποστηρίζει ότι παραδίδει περισσότερες από 1.5 δισεκατομμύριο κινητές εντυπώσεις σελίδων σε μηνιαία βάση. Αυτό το πρωί, η δεκαετία-παλαιά επιχείρηση ανήγγειλε ότι έχει με την ομάδα της Universal Music για να βοηθήσει την επιχείρηση μουσικής να επεκτείνει τη διάταξή της άμεσος--καταναλωτικό κινητών περιεκτικότητας σε και υπηρεσιών.

No comments: