Saturday, August 28, 2010

Καταπληκτική επιτυχία. Εάν σκέφτεστε να εγκαταλείψετε τους ανθρώπους Booze Freaks έξω, περιμένετε `Til που εγκαταλείπετε το πειραχτήρι

Υπόσχομαι αυτό είμαι η τελευταία λέξη μου στο θέμα. Είχα υποσχεθεί ήδη, πραγματικά, ότι δεν θα έγραφα άλλα για την απόφασή μου να εγκαταλείψω Facebook, Linkedin, τετραγωνικός, Blippy, Yammer, Dopplr και κάθε άλλο κοινωνικό δίκτυο εκτός από το πειραχτήρι. Αλλά αφ' ετέρου πρόσθεσα το πειραχτήρι στον κατάλογο - που διαγράφει τον απολογισμό οπαδών 10.000+ μου και που επιστρέφει παραδοσιακότερος - και ξαφνικά όλη (κοινωνικά μέσα) η κόλαση ξέσπασε. Για λόγους δεν μπορώ να καταλάβω αρκετά ότι - δεν είναι όπως εγώ έχει εγκαταλείψει τα τρόφιμα ή το οξυγόνο - το inbox μου έχουν πλημμυρίσει από τότε με τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία. Μερικές είναι ακριβώς τυποποιημένες σημειώσεις των συγχαρητηρίων για την κοπή του σκοινιού ενώ άλλοι κραυγάζουν ότι είμαι λουδιστής που όχι πειραχτήρι `get (σε γενικές γραμμές αυτοί είναι οι ίδιοι άνθρωποι που περιγράφονται ως «κοινωνικό ninja» s μέσων στα σχεδιαγράμματά τους: η σύγχρονη ημέρα ισοδύναμη εκείνοι το «άλλο αυτοκίνητό μου είναι οι» bumber αυτοκόλλητες ετικέττες Batmobile). Η πλειοψηφία των μηνυμάτων, εν τούτοις, είναι από τους ανθρώπους που εξετάζουν έντονα μετά από το μόλυβδό μου, αλλά ανησυχεί ότι το σώμα ή το μυαλό τους να μην είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τον κλονισμό. Πώς αισθάνομαι από την εγκατάλειψη; Μπορώ να τους προσφέρω οποιεσδήποτε συμβουλές;

No comments: