Tuesday, August 31, 2010

CEOs για την πώληση! Ελάτε και πάρτε το CEOs σας!

Έχω ακούσει από δύο πηγές κοντά στην αναζήτηση Digg CEO ότι υπήρξε ένα πλεόνασμα των καλών υποψηφίων. Αυτό είναι κάτι επιχειρήσεις λέει πάντα, και βρήκα ειλικρινά για να θεωρήσω δύσκολο. Απαραιτήτως δεν σημαίνω ότι ως κτύπο σε Digg. Ήμουν έκπληκτος εκεί ήμουν ένας τόνος των «μεγάλων» υποψηφίων CEO για να τρέξω οποιαδήποτε επιχείρηση στη αντισεξουαλική κατηγορία-περίοδο κρίσιμος-μάζα-αλλά-όχι-γεύση--ο-μήνα. Και οι δύο πηγές μου είπαν το ίδιο πράγμα: Η ύπαρξη μιας δευτεροβάθμιας αγοράς σημαίνει ότι το κορυφαίο ταλέντο αναδεύει μέσω των ξεκινημάτων γρηγορότερα από πάντα. Ενώ η ενδεχόμενη μίσθωση Digg ήταν ο ματ Ουίλιαμς στο παρελθόν παλαιός-άτομο--ο-Διαδικτύου Αμαζόνιος, οι πηγές μου είπαν ότι οι πιθανοί υποψήφιοι προέρχονταν επίσης από καυτό, αγάπες Ιστού προ-IPO. Έχω ρωτήσει γύρω και είχα μερικούς επιχειρηματίες και VCs να επιβεβαιώσουν την τάση: Η δευτεροβάθμια αγορά το καρδάρι ταλέντου στα επίπεδα που δεν βλέπουν στην κοιλάδα από το τέλη δεκαετίας του '90.

No comments: