Friday, August 27, 2010

Zuckerberg: Facebook Photos Used 5 Or 6 Times More Than Competitors — Combined

Χθες, Facebook διοργάνωσε το γεγονός γκαράζ ενός υπεύθυνου για την ανάπτυξη στην έδρα τους στο Πάλο Άλτο. Για να αρχίσει τα πράγματα, το CEO Mark Zuckerberg πήρε το στάδιο για να μιλήσει ένα κομμάτι για την ιστορία Facebook. Ειδικότερα, εστίασε στις φωτογραφίες Facebook όπως η ύπαρξη ένας βασικός καταλύτης που οδήγησε σε όλα το κοινωνικό δίκτυο είναι σήμερα. Σημείωσε ότι όταν προώθησαν το προϊόν, δεν είχαν όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που οι ανταγωνιστές τους έκαναν. Παραδείγματος χάριν, δεν είχαν τις υψηλής ευκρίνειας φωτογραφίες και δεν θα μπορούσατε να τους τυπώσετε. Αλλά ένα πράγμα που είχαν ήταν το κοινωνικό στοιχείο -- και αυτό άλλαξε όλα. «Εκείνα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ήταν μόνοι τους σημαντικότερα από τίποτ' άλλο που συνδυάστηκαν,» Zuckerberg που ειπώθηκε των κοινωνικών στοιχείων των φωτογραφιών Facebook. Έριξε έπειτα τη βόμβα ανταγωνιστών. «Το προϊόν φωτογραφιών που έχουμε είναι ίσως πέντε ή έξι χρησιμοποιημένος φορές από κάθε άλλο προϊόν στον Ιστό -- συνδυασμένος,» Zuckerberg που δηλώνεται.

No comments: