Friday, September 17, 2010

Η κοινωνική αγορά τυχερού παιχνιδιού φθάνει στη τελική φάση της… και δεν φαίνεται όμορφη

Σημείωση συντάκτη: Αυτό είναι μια θέση φιλοξενουμένων που γράφεται από το Alex ST John, Πρόεδρος και CTO hi5, στην κατάσταση της κοινωνικής αγοράς τυχερού παιχνιδιού. Όταν Facebook αναγνώρισε ότι τα πρόωρα κοινωνικά παιχνίδια μέσων έπαιρναν έναν ελεύθερο γύρο στο δίκτυό τους, διέκοψαν τα ελεύθερα προερχόμενα από ιό κανάλια που αυτά τα παιχνίδια στηρίχθηκαν για το ακροατήριο, άρχισαν τις τιμές αγοράς για τη διαφήμιση, και απαίτησαν μια περικοπή όλων των συναλλαγών εμπορίου (δείτε «τις πιστώσεις Facebook»). Αυτό άλλαξε τα οικονομικά των κοινωνικών παιχνιδιών εντυπωσιακά. Φθάνοντας σε ένα μεγάλο ακροατήριο εύκολα και δωρεάν παμμένος να είναι ένα όφελος τα κοινωνικά παιχνίδια μέσων. Στην τηλεκατεγραφόμενη περιστασιακή επιχείρηση παιχνιδιών, οι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη παιχνιδιών παίρνουν ένα μερίδιο 25%-35% του εισοδήματος τα παιχνίδια που τους παράγουν on-line όταν δημοσιεύεται μέσω των καναλιών εκτός από δικοί τους. Με Facebook που χρεώνει ένα ασφάλιστρο 30% για τις πιστώσεις και που παίρνει μια πρόσθετη περικοπή στη διαφήμιση, είναι πιθανό ότι το κόστος ένα κοινωνικό παιχνίδι μέσων συγκλίνει σε αυτό που κοστίζει στην ώριμη τηλεκατεγραφόμενη περιστασιακή επιχείρηση παιχνιδιών.

No comments: