Thursday, September 16, 2010

Το Bloomspot ανθίζει $9 εκατομμύρια στη χρηματοδότηση για τις πολυτελείς τοπικές πωλήσεις λάμψης

Ολόκληρο το φαινόμενο «πώλησης λάμψης» είναι ενδιαφέρον. Παραδοσιακά, η ιδέα «της ώθησης που αγοράζει» έχει αντιμετωπισθεί ως κάπως κακό πράγμα. Οι αγορές είναι υποτιθέμενες για να θεωρηθούν έξω και να μελετηθούν -- γίνοντας μόνο αφού έχετε εξετάσει τα πράγματα για μια στιγμή, δικαίωμα; Το Διαδίκτυο έχει κτυπήσει εκείνη την ιδέα σχετικά με το κεφάλι του. Αλλά αυτό δεν είναι ένα κακό πράγμα. Το Bloomspot είναι ένας από τους νεώτερους φορείς στη σκηνή πώλησης λάμψης. Προωθημένοι τον Ιανουάριο αυτού του έτους, εξυπηρετούν αυτήν την περίοδο σε τρεις πόλεις: Σαν Φρανσίσκο, Νέα Υόρκη, και Λος Άντζελες. Αλλά αντίθετα από τους ανταγωνιστές στο διάστημα, δεν είναι όλοι περίπου όπως κινώντας όσο το δυνατόν περισσότερο ενός προϊόντος σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Αντ' αυτού, έχουν για τη δημιουργία των σχέσεων μεταξύ των πελατών και των πελατών. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα (δεν τους καλούν «διαπραγματεύσεις») είναι απλά το πρώτο βήμα για να διευκολύνουν αυτήν την σχέση. Και Bloomspot διαφέρει επίσης δεδομένου ότι πηγαίνουν για έναν πολύ συγκεκριμένο τύπο και πελάτη και πελάτη: ξενοδοχεία πολυτελείας, εστιατόρια, και SPA που εξυπηρετούν στην πιό εύπορη, ώριμη πελατεία. Και τώρα Bloomspot αύξησε μόλις έναν $9 κύκλο εκατομμύριο σειρών Α της χρηματοδότησης για να ακολουθήσει περαιτέρω αυτήν την αγορά.

No comments: