Wednesday, January 20, 2010
140 η απόδειξη αποστάζει το δίκτυο αγγελιών για το πειραχτήρι
Όλοι έχουμε αναμείνει αγωνιωδώς πώς το πειραχτήρι θα ανοίξει τη διαφήμιση στη microblogging πλατφόρμα του. Ξέρουμε ότι το πειραχτήρι πρόκειται τη διαφήμιση του του δικοί αυτό το έτος και είναι αυτήν την περίοδο στις συζητήσεις με τους δηαφημιστές, αλλά δεν ξέρουμε τι αυτό θα μοιάσει με ακόμα. Στο μεταξύ, άλλα ξεκινήματα έχουν προκύψει με τη διαφήμιση των προτύπων για το πειραχτήρι, συμπεριλαμβανομένου Ad.ly, Assetize, SponsoredTweets, και της κίσσας. Και τον περασμένο Νοέμβριο, Robert Scoble μας παρουσίασε με ένα αναγκάζοντας πρότυπο για τη διαφήμιση στο πειραχτήρι, αποκαλούμενο έξοχο τιτίβισμα. Τώρα, το ξεκίνημα 140 απόδειξη εισάγει το μίγμα με το πειραχτήρι-βασισμένο στο δίκτυο αγγελιών του. Το δίκτυο παρακάμπτει την περιοχή του πειραχτηριού εντελώς και επιτρέπει οι πελάτες πειραχτηριών ότι 3$ος-συμβαλλόμενων μερών πωλούν το διάστημα στο δίκτυο στους δηαφημιστές. Οι αγγελίες εμφανίζονται στους πελάτες πειραχτηριών τρίτων που χρησιμοποιούν 140 API της απόδειξης για να εξυπηρετήσουν και να μετρήσουν τις αγγελίες τους. Οι αγγελίες εξυπηρετούνται μέσα στα ρεύματα πειραχτηριών χρηστών σε αυτούς τους πελάτες (κινητούς, υπολογιστής γραφείου ή Ιστός) και χαρακτηρίζονται σαφώς ως αγγελίες.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment