Sunday, January 24, 2010

Το Brightcove θέλει να πάρει «τη TV παντού» πέρα από τον τηλεοπτικό ιστοχώρο της καλωδιακής εταιρείας σας

Όταν οι καλωδιακές εταιρείες όπως Comcast και η Time Warner μιλούν για «τη TV παντού,» μιλούν γενικά για μια τηλεοπτική πύλη Ιστού που ελέγχονται όποιος δίνει την κανονική πρόσβαση συνδρομητών καλωδιακής τηλεόρασής τους τουλάχιστον σε μερικά από το ίδιο πράγμα που προγραμματίζει on-line. Εάν το viewership πρόκειται να μετατοπιστεί on-line, θέλουν να είναι αυτοί που παρέχουν αυτός-και αυτό δεν είναι απαραιτήτως ένα κακό πράγμα. Αλλά όταν Brightcove CEO Jeremy Allaire μιλά για τη TV παντού, προβλέπει περισσότερων ενός συνενωμένου σε ομοσπονδία προτύπου όπου οι προγραμματιστές TV καθιστούν περισσότεροι των επιδείξεών τους διαθέσιμοι στις περιοχές τους στους επισκέπτες που επικυρώνονται όπως πληρώνοντας τους συνδρομητές καλωδίων. Είναι ένα τηλεοπτικό paywall πέρα από τον Ιστό, και θέλει να το καταστήσει πιθανό με ένα νέο προϊόν TV Brightcove παντού που επιτρέπει στους προγραμματιστές για να επικυρώσει ποιοι επισκέπτες είναι συνδρομητές καλωδίων και που δεν είναι. Έτσι εκτός από Comcast ή τη Time Warner που προσφέρει στους συνδρομητές μια σε απευθείας σύνδεση έκδοση των καναλιών τους, κάθε κανάλι (δηλ., NBC, ABC, HBO, ανακάλυψη) μπορεί επίσης να προσφέρει ένα πληρέστερο φάσμα της TV τους παρουσιάζει και κινηματογράφοι στους μεμονωμένους ιστοχώρους τους. Το Comcast θα μπορούσε εύκολα να κάνει Hulu ένα καλύτερα, αλλά όλα εκείνα τα βίντεο πρέπει επίσης να είναι διαθέσιμα στο HBO.com, NBC.com, και αλλού. Το μόνο που χρειάζονται είναι ένα σύστημα επικύρωσης και μια σε απευθείας σύνδεση τηλεοπτική πλατφόρμα, ως εκ τούτου ενδιαφέρον Brightcove για την παροχή των τηλεοπτικών υδραυλικών για να το κάνει όλη την εργασία. Το Allaire εξηγεί αυτό σε με μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

No comments: