Saturday, January 23, 2010

Πώς Facebook και FriendFeed έγιναν τουρκικές απολαύσεις

Για το προηγούμενο ζεύγος των ημερών ήμουν στην Τουρκία, που απορροφά τη σκηνή τεχνολογίας στη Ιστανμπούλ (αύριο είμαι στο Μόναχο, τη Γερμανία, για DLD). Προσκλήθηκα από τη Σύνοδο Κορυφής επιχείρησης Nubridge που συγκέντρωσε μια πανοπλία ευρωπαϊκού VCs για να ακούσει τις τουρκικές επιχειρήσεις τεχνολογίας καθόρισε τα εμπορεύματά τους. Αυτό που προέκυψε είναι μια εικόνα μιας χώρας στη υψηλή ανάπτυξη, ως αυτή η οικονομία και σύρτης επιχειρηματιών του προς τις δυνατότητες που προσφέρονται με το Διαδίκτυο και τις κινητές πλατφόρμες. Αλλά πρώτα, με επιτρέψτε να σας πω μια ιστορία. Δύο έτη πριν ήρθα σε επαφή με το διαπρεπή «Ιστό 2.0» της Τουρκίας blogger, Arda Kutsal Webrazzi. Είπα ότι κάνετε ένα TechCrunch Ευρώπη meetup στη Ιστανμπούλ. Κατάλληλα, μερικές εβδομάδες αργότερα τράπηκα σε φυγή έξω, έφτασα στο ξενοδοχείο ανέφερε και λογαρίασε Arda είχε οργανώσει το meetup στο φραγμό. Όχι, είπε ο ρεσεψιονίστ, «αυτό είναι στη μεγάλη αίθουσα χορού.» Διεύθυνα κάτω από την αίθουσα για να βρώ περίπου 400 ανθρώπους. Αυτό ήταν το είδος πράγματος που πήγαινε έπειτα. Δύο έτη, με ένα συσκευασμένο σύνολο δωματίων ευρωπαϊκού VCs και των ιδιωτικών ανθρώπων δικαιοσύνης που ακούνε τις πίσσες από ένα ευρύ φάσμα των τουρκικών επιχειρήσεων τεχνολογίας, είναι σαφές ότι η κοινότητα επένδυσης ενδιαφέρεται έντονα για αυτήν την αγορά.

No comments: