Monday, January 18, 2010

Το Wahanda στοχεύει να γίνει yelp-συναντώ-Groupon-για-υγεία

Καλύψαμε αρχικά Wahanda, ένα κοινωνικό δίκτυο για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις SPA και άλλα προϊόντα «wellness», τρόπος, τρόπος πίσω το 2008 αλλά αυτοί είμαστε πολυάσχολοι. Μετά από να αυξήσει £1.5 εκατομμύριο για να γίνει ο «Αμαζόνιος του wellness» χτίζεται τώρα την παγκόσμια μεγαλύτερη κάθετη βάση δεδομένων των SPA υγείας και ομορφιάς μέσω του τους yelp-όπως το κοινωνικό δίκτυο. Το Wahanda τώρα απαριθμεί 10.000 τόπους συναντήσεως συνολικά (4.600 στο UK μόνο), ενώ ο κύριος ανταγωνιστής, το US-based SpaFinder έχει μόλις πάνω από 6.000. Wahanda μαλακό που προωθεί στις ΗΠΑ Οκτωβρίου 2009. Το OH, επ'ευκαιρία η σφαιρική οικονομία SPA αξίζει κατ' εκτίμηση $60 δισεκατομμύρια. Σήμερα Wahanda συνδυάζει αυτήν την βάση δεδομένων με το μοντέρνος-αλλά-κερδοφόρο επιχειρησιακό πρότυπο της αγοραστικής δύναμης ομάδας με τις χρόνος-περιορισμένες καθημερινές προσφορές, σύμφωνα με τις γραμμές Groupon.

No comments: