Tuesday, February 23, 2010

Τι θα έπρεπε το βλέμμα αγγελιών πειραχτηριών να συμπαθήσει; Και θα τους αγαπήσετε πραγματικά;

Το πειραχτήρι φτάνει πιό κοντά στην προώθηση της διαφήμισής του στην υπηρεσία μικροϋπολογιστής-μηνύματος. Μιλώντας σε μια διαφημιστική επιτροπή βιομηχανίας χθες, το κεφάλι της επιχείρησης της νομισματοποίησης, Anamitra Banerji, επιβεβαίωσε ότι το πειραχτήρι θα προωθούσε την πλατφόρμα διαφήμισής του μέσα σε έναν μήνα ή έτσι, τουλάχιστον σε μια βήτα δοκιμή. Το πειραχτήρι έχει προγραμματίσει να προωθήσει ένα προϊόν διαφήμισης για πολύ. Τον περασμένο Νοέμβριο, ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΣΜΑ Dick Costolo μας είπε στο σε πραγματικό χρόνο Crunchup μας ότι οι αγγελίες έρχονταν. Υποσχέθηκε τις νέες αγγελίες «θα είναι συναρπαστικός. Μη παραδοσιακός. Και οι άνθρωποι θα το αγαπήσουν.» Και ένα έτος πριν, το πειραχτήρι execs συζήτησε τα διαφορετικά πρότυπα διαφημιστικών εσόδων σε μια συνεδρίαση της στρατηγικής, συμπεριλαμβανομένων των σε πραγματικό χρόνο αγγελιών αναζήτησης, τα υποστηριγμένα τιτιβίσματα, και adSense-όπως widgets που θα μπορούσαν να εμφανιστούν σε άλλες περιοχές. Φυσικά, άλλα ξεκινήματα πειραματίζονται ήδη με τις αγγελίες πειραχτηριών τους που κυμαίνονται από τα in-stream υποστηριγμένα τιτιβίσματα (Ad.ly) ως την τοποθέτηση retweet των κουμπιών στις αγγελίες επίδειξης οι ίδιοι (Tweetmeme). Αλλά τι ένα επίσημο βλέμμα αγγελιών πειραχτηριών θα συμπαθήσει; Και οι άνθρωποι θα το αγαπήσουν πραγματικά;

No comments: