Thursday, February 25, 2010

Οι ειδήσεις Google προσπαθούν με Facebook, αλλά πού είναι ο βόμβος κουμπί;

Οι ειδήσεις Google εξετάζουν ένα νέο σχέδιο, όπως υπέβαλα έκθεση νωρίτερα αυτό το μήνα. Περιλαμβάνει τα τείνοντας θέματα στις αριστερές και νέες επιλογές εξατομίκευσης. Αλλά σήμερα κάποιος στη δοκιμή κάδων παρατήρησε κάτι διαφορετικό. Οι επιλογές διανομής που αλλάζουν. Κάθε ιστορία μπορεί να μοιραστεί μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, του αναγνώστη Google, ή Facebook. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα δουν αυτό. Είναι ακριβώς σε μια περιορισμένη δοκιμή. Αλλά προτείνει ότι Google αρχίζει να σκέφτεται σοβαρά για τους τρόπους να οδηγηθεί η διανομή του περιεχομένου πέρα από τον Ιστό. Αλλά γιατί περιεχόμενο ώθησης σε Facebook και όχι στο πειραχτήρι; Και για εκείνο το θέμα πού είναι το κουμπί βόμβου Google;

No comments: