Wednesday, February 24, 2010

Η προστακτική Facebook

Αυτή η θέση φιλοξενουμένων γράφεται από Marc Benioff, πρόεδρος και CEO του salesforce.com. Εγκατέλειψα την εργασία μου στη Oracle το 1999 επειδή δεν μπόρεσα να σταματήσω για μια απλή ερώτηση: «Γιατί δεν είναι όλο το επιχειρηματικό λογισμικό όπως τη Amazon.com;» Γιατί δεν θα μπορούσαν οι εφαρμογές να οργανωθούν από έναν απλό ιστοχώρο, χωρίς το λογισμικό ή υλικό που εγκαθιστά, και οι σύμβουλοι pricy στη μίσθωση; Γιατί δεν μπόρεσε υπολογίζουμε ακριβώς στο Διαδίκτυο, ή το σύννεφο, και παίρνουμε μακρυά από το κέντρο δεδομένων και όλη την πολυπλοκότητά της. Απλά τεθειμένου, θέλησα να απλοποιήσω την επιχείρηση. Ήταν μια αρκετά απλή ιδέα, αλλά από τα όρια στα οποία κάθισα, δεν υπήρξε τίποτα κοντά σε μια απλή λύση. Εκείνο το όραμα οδήγησε στην ίδρυση του salesforce.com. Αλλά ο επιχειρηματικός κόσμος δεν ήταν έτοιμος για τη Amazon.com, ή eBay, ή το Yahoo, ή οποιεσδήποτε από τις καινοτόμες υπηρεσίες που άλλαζαν τους καταναλωτές τρόπων που αγοράστηκαν, που πωλήθηκαν, ή που επικοινώνησαν. Λέω αυτήν την ιστορία στο βιβλίο μου πίσω από το σύννεφο και δεν μπορώ να βοηθήσω αλλά σημειώνω ότι οι παράγοντες στο παιχνίδι 10 έτη μια πριν-ενθαρρυντική υπηρεσία, ένας ευρύς σκεπτικισμός, και ένας φαινομενικός πιθανός-καθρέφτης όπου είμαστε σήμερα. Αλλά δεν είναι πλέον Αμαζόνιος ότι πλαίσια οι ερωτήσεις ή μας δίνει τις απαντήσεις. Σε αυτήν την δεκαετία, έχω γίνει βασανισμένου με μια νέα απλή ερώτηση: «Γιατί δεν είναι όλο το επιχειρηματικό λογισμικό όπως Facebook;»

No comments: