Saturday, February 27, 2010

Η σταθερή, αποδοτική πτώση του Yahoo

Η αποδοτικότητα είναι μια ιδέα Οικονομικών Σχολών που προτείνει ότι μια επιχείρηση τρέχει ομαλά. Είναι απολύτως τεράστιο όταν μιλάτε για μια του άνθρακα λειτουργία ή ένα Supercuts. Αλλά όταν μια επιχείρηση όπως το Yahoo δεν είναι ένα θετικό. Το Διαδίκτυο είναι ακόμα στις άγριες δυτικές ημέρες του, και «τον έτοιμο, βάζει φωτιά, στοχεύει» στο σχέδιο παιχνιδιού Facebook και τα άλλα νέα πυροβόλα όπλα τρώνε το μεσημεριανό γεύμα τους. Ακόμη και το ογκώδες Google προσπαθεί ακόμα να τινάξει τα πράγματα επάνω με τα νέα και αμφισβητούμενα προϊόντα. Η στρατηγική του Yahoo φαίνεται περισσότερος όπως «έτοιμο, στοχεύει, στοχεύει, στοχεύει, στοχεύει…» Χθες η Ιορδανία Rohan στο Thomas Weisel Partners περιέγραψε το Yahoo στην πρώτη έκθεση αναλυτών του σχετικά με την επιχείρηση. Σκέφτεται ότι αυτό είναι η σωστή Ομάδα Διοίκησης για να φέρει περισσότερη αποδοτικότητα στο Yahoo. Αλλά ξοδεύει τον μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του που μιλά για τα αρνητικά, και δεν υπάρχει κανένας ενθουσιασμός γύρω από τα νέα προϊόντα ή τις ιδέες: Για το αρχείο, συμβαίνουμε να πιστεψουμε ότι η τρέχουσα Ομάδα Διοίκησης είναι το δικαίωμα ένα σε αυτή τη φάση στο Yahoo! «εταιρική εξέλιξη του s. Η ομάδα φέρνει την αποδοτικότητα σε μια μαζικά ανεπαρκή επιχείρηση. Yahoo! ζυγίζεται κάτω από σήμερα από τις δωδεκάδες των βάσεων κώδικα, χιλιάδες εισόδημα-παραγωγή των ιδιοτήτων, τουλάχιστον τρεις φατρίες δύναμης πωλήσεων (επίδειξη, αναζήτηση, δίκτυο αγγελιών), και μερικές χιλιάες «πρόσθετοι» υπάλληλοι έπρεπε να τρέξουν την επιχείρηση μέσων που οφείλεται σήμερα στα περίπλοκες προτερήματα κληρονομιών και τις αποκτήσεις ευρυτάτων του.

No comments: