Wednesday, April 28, 2010

Παρά τα μειωμένα εισοδήματα αγγελιών, Armstrong της AOL λέει: «Επισπεύδουμε τόσο γρήγορα όσο μπορούμε»

Η AOL είχε ένα τραχύ τέταρτο. Τα συνολικά εισοδήματα έριξαν 23 τοις εκατό, και ακόμη και το μέρος διαφήμισης (ξέρετε, μέλλον της AOL) ήταν κάτω από 19 τοις εκατό σε $354 εκατομμύρια. Στο ίδιο τέταρτο, άνοδος διαφημιστικών εσόδων επίδειξης πριονιών του Yahoo 20 τοις εκατό, εισοδήματα αγγελιών Google ήταν επάνω 21.5 τοις εκατό, και ακόμη και η Microsoft είδε 12 τοις εκατό uptrick στα σε απευθείας σύνδεση εισοδήματα. «Επισπεύδουμε όσο γρήγορα κι εάν μπορούμε,» προσφέραμε τη AOL CEO Tim Armstrong στη τηλεσύσκεψη αποδοχών σήμερα. Αλλά Armstrong, που είναι άπληστος δρομέας μαραθωνίου, ξέρει ότι πρέπει να επισπεύσει γρηγορότερα. «Δεν είμαστε ευχαριστημένοι από το γενικό μονωτικό περίβλημα η αγορά αγγελιών,» αναγνωρίζει, και οι υποσχέσεις «βάζουν το πόδι μας στο πεντάλι αερίου.» Μια μεγάλη αιτία των πωλήσεων αγγελιών σημαιοστολισμού είναι ότι η δύναμη πωλήσεων της AOL περνά ακόμα από μια να στρέψει μετάβαση όπου σε 80 τοις εκατό έχουν οριστεί οι νέοι απολογισμοί και οργανώνονται τώρα διαφορετικά. Έτσι ώστε εργάζεται ακόμα μέσω του συστήματος. Αλλά εάν εξετάζετε τη διακοπή των εισοδημάτων αγγελιών υπάρχουν άλλα πράγματα για να ανησυχήσουν για επίσης.

No comments: